11 Reacties

één maand geleden

Ik heb 1 van calzedonia gekocht op zalando en heb er nu besteld ook bij de h&m.

één maand geleden

Ik heb er van hm en deze zitten echt heerlijk….

één maand geleden

Die van shein vind ik goed

één maand geleden

Hm beste ooooooit!!!!! Zelfs die leggings! Draag ook veel lange jurken of rokken van hm

één maand geleden

Ik de mijne bij klein geluk zwangerschapskleding gekocht. Daar hadden ze zoveel keuze en na wat hulp direct 4 mega lekker zittende broeken kunnen scoren

één maand geleden

Reactie op Angele123

Ik de mijne bij klein geluk zwangerschapskleding gekocht. Daar hadden ze zo ...
Super mooie winkel! Heb er ook toffe dingen van🥰

één maand geleden

Pff amai ik heb vandaag heel gent afgelopen om zwangerschapskledij te vinden alle winkels gedaan en geen enkele die dit verkoopt, wel jammer.. heb gewoon losse stoffen broeken een maatje groter gekocht en dit zit wel goed ze mogen wel eens meer winkels maken voor zwangere vrouwen ipv van online en dan passen en dat niet goed zit telkens :(

één maand geleden

Reactie op Mommy22yearskiki

Pff amai ik heb vandaag heel gent afgelopen om zwangerschapskledij te vinde ...
In Gent vind je nochtans bij H&M redelijk veel zwangerschapskledij. 🙂

één maand geleden

Ik bestelde op Zalando een zwangerschapsbroek van Vero Moda en het is echt de meest zalige broek ooit. Ik heb er ook eentje van H&M, maar die van Vero Moda is nog beter. 😃

één maand geleden

Reactie op Mommy22yearskiki

Pff amai ik heb vandaag heel gent afgelopen om zwangerschapskledij te vinde ...
Ben het daar helemaal mee eens. Er is online bij verschillende merken zwangerschapskleding te vinden, maar het zou toch fijn zijn om dat gewoon in een fysieke winkel te kunnen gaan passen. Je moet al zo wennen aan je veranderende lichaam.

één maand geleden

Ik draag momenteel vaak een geribbelde legging van de action. Zitten echt supergoed & doordat ze wat spannen, geven ze ook steun aan mijn rug & heupen. Niet doorzichtig als je beweegt ofzo. €6 denk ik.