12 Reacties

één maand geleden

Heb er jammer genoeg geen ervaring mee. Maar wilde wel even zeggen. Om rekening te houden met hoever je dan zult zijn. En probeer drukke ruimtes te ontwijken. En geniet ervan. De mooiste en beste plek die je kan bezoeken. Moge Allah het voor je gemakkelijker en het accepteren

één maand geleden

Reactie op Oumy

Heb er jammer genoeg geen ervaring mee. Maar wilde wel even zeggen. Om reke ...
Ameen 🥰🤲🏻 dank je wel siss! Jaa ik ga met mijn man samen, op 5maandjes en een week zwangerschap , we gaan het rustig aandoen. InshaAllah inderdaad het is echt wel een droom van elke moslim om daar aanwezig te kunnen zijn voor de bedevaart. Hamdullilah geen complicaties buiten af en toe rugpijn … ik wandel ook dagelijks 30minutjes per dag sinds dag 1. Maar ik denk ook van als er mensen gaan met een beperking voorbeeld geen benen geen armen … ect. Dan zou je als zwangere vrouw toch echt niet mogen klagen soubhanAllah. 🥲 het is een kans die veel te mooi is om niet mee te gaan. 3aqba 3andek InshaAllah. 💕🥰 mijn vroedvrouw is ook echt een voorstander zij vertelde mij dat de katholieke ook de scherpenheuvel bedevaart hebben endat dat ook te voet stappen is. En zo heeft zij met zekerheid wel kunnen zeggen dat umrah voor de moslims ook te doen is. Uiteindelijk als je echt het met je wil doet en op je gemak, like er is geen timing tis geen record die je moet halen binnen een gegeven tijd… en qua reizen tjahhh 6uurtjes met de vlieger en dan 6uurtjes met de bus en daartussen kan je een weekje overnachten in Medina om tot rust te komen. Dus ik zie niet echt ergens een probleem 🥹🥲 ik kijk er zoooo naar uit 🥰!!

één maand geleden

Allahoma Bareek!! Het is een reis om nooit te vergeten🥰❤️ Moge Allah swt de umrah accepteren 🤲🏻❤️ Ik zelf heb vorig jaar umrah gedaan maar toen was ik nog niet zwanger. Ik zou wel aanraden om altijd een fles water en iets kleins om te eten bij de hand te hebben en ook hand sanitizer en zeker veel tussendoor te rusten/zitten en dan komt het wel goed In Sha Allah ❤️😊

één maand geleden

Reactie op Nissi_ki

Allahoma Bareek!! Het is een reis om nooit te vergeten🥰❤️ Moge Allah swt d ...
Ouh BarakAllah oufik siss ameen !!! Dank je wel 😍🥰 Deze tips neem ik zeker mee 🤍

één maand geleden

Reactie op RelaxedCeder176007

Ameen 🥰🤲🏻 dank je wel siss! Jaa ik ga met mijn man samen, op 5maandjes e ...
Ameen. Moet wel kunnen, inshallah. Gewoon rustig aan doen en je rust goed pakken. En vooral genieten. Hahah. Besahtiq.

één maand geleden

Hallo, ik ben Hmdl al eens geweest wel toen ik niet zwanger was. Ik zou idd veel water drinken. Je kan er ook wat elektrolyten indoen zodat je goed gehydrateerd blijft. Persoonlijk vond ik het aangenamer om de umrah laat in de avond te doen. Het is dan veel koeler qua temperatuur. Indien je het echt zwaar hebt zijn er ook rolstoelen en zelfs van die golfkarretjes waarmee je de umrah kan afleggen. Geniet er vooral van! ❤️

één maand geleden

Reactie op KnusseZonnewende757152

Hallo, ik ben Hmdl al eens geweest wel toen ik niet zwanger was. Ik zou idd ...
Ohn thank you 🥰🤭 ik ga zeker genieten! En inderdaad veeeel water drinken

één maand geleden

Hey lieverd!! Een heel mooie en verrijkende reis gewenst voor jou en je man! ❤️ probeer zeker voldoende drankjes met elektrolyten te drinken zodat je niet uitdroogt! Bv: aquarius, powerade, isostar. Dit gaat ervoor zorgen dat je lichaam mooi in balans blijft! Veel liefs van een verpleegkundige 🥰

één maand geleden

Reactie op Lynn.1994

Hey lieverd!! Een heel mooie en verrijkende reis gewenst voor jou en je man ...
Hello 😍 ouhn lieff!!! Ahja neem ik mee aquaris is een goeie tip! weet niet als ze dat daar verkopen zelfs 🤭 ik neem het mee in mijn valies. Super lief jouw reactie x

22 dagen geleden

Hey lieverd! Ik zocht je topic terug even op want op de instagrampagina van healthysistersnl zijn er heel wat vragen gesteld en beantwoord over de Umrah! Misschien heb je hier wat aan. Liefs 🥰❤️

21 dagen geleden

Reactie op Lynn.1994

Hey lieverd! Ik zocht je topic terug even op want op de instagrampagina van ...
Heeeyy Lynn zo lief van jouu!!! Ik post hier een topic over betreft mijn umrah, neem zeker eens een kijkje! 🥹👍

21 dagen geleden

Reactie op RelaxedCeder176007

Heeeyy Lynn zo lief van jouu!!! Ik post hier een topic over betreft mijn um ...
Ik heb het net gezien! Ben zo blij voor jou 🥰