32 Reacties

één maand geleden

Parkje en andere 2de hands dingen hebben we ook al gekocht :p

één maand geleden

Ik zit aan 120 stuks😅😂

één maand geleden

Wow das best wel prijzig ! Ik zou zeggen het is niet omdat er staat dat je 3 stuks nodig hebt dat je dat ook moet halen. Ik persoonlijk vind een luier emmer ook echt niet nodig dat scheelt weer een kost. Ik heb in mijn omgeving veel kunnen meekijken toen zij een kindje kregen en van zoveel dingen zeggen ze nu dat het echt onnodig was. Maar je moet zelfs zien wat voor jou wel of niet onnodig is

één maand geleden

Ik heb niks van meubels erop maar ook veel dingen van kleine bedragen.. we zitten nu aan 120 en gaan op de babyborrel een pamperrekening nemen.. ons totaalbedrag van de lijst weet ik eigenlijk niet

één maand geleden

Ik was gisteren ook de geboortelijst al wat aan het invullen en kwam ook op nog veel spullen maar hij is nog niet compleet op punt. Wij gaan hem 24 januari vast zetten en kijken nu eerst naar de solden die er nog zijn om daar nog dingen te scoren

één maand geleden

Wij hebben 114 stuks op onze geboortelijst staan met een bedrag van kleine €5000. Op de lijst staan ook de buggy met alle toebehoren, bedje, park, sitter, matras, matrasbeschermers, hoeslakens, .... echt ALLES behalve eetstoel, badje & commode want die hebben we al liggen. Ik kijk ook vaak online of in de kringwinkel naar tweedehands spullen & haal dan gewoon iets af van onze lijst. Uiteindelijk zet je zelf op de lijst wat je wil. Als er veel op staat hebben de mensen die een cadeau willen kopen veel keuze & zal iedereen iets kunnen kopen dat je echt wil. Heb je een veel kortere lijst gaan mensen misschien dingen kopen die je al hebt of niet wil, dan zit je daar weer mee. Ik zou me er zeker geen zorgen over maken of schamen hoeveel er op je lijst staat. Iedereen denkt anders & heeft dan ook andere wensen van wat ze willen of niet.

één maand geleden

Wij hebben online een lijst geraadpleegd, next friday afspraak dreambaby bespreken van de lijst/ tips. Want ik denk dat we nog zoveel vergeten 😊😅

één maand geleden

Heel veel tweedehands hier, maar ik heb op mijn lijst ook goedkopere dingen gezet zoals speelgoed, zodat ze niet grote dingen moeten aankopen. Of zaken voor later, bv een leertoren, eetgerei. Nu, mijn lijst is 4500€, maar ik zet er nu verschillende zaken op, bv er staan drie leertorens op. Maar ik maak er uiteindelijk een keuze in, en dan staat er maar eentje. Maar zo heb ik ergens een plaats waar ik alles heb verzameld. Tegen dat de baby er is, zal die lijst wel verkleind zijn (hoop ik) 🫣😅

één maand geleden

Wij twijfelen nog of we onze lijst bij ofwel paradisio ofwel babydeals gaan plaatsen OF zelf een verlanglijst aanmaken online. Dan kan je gewoon de linken plaatsen van de producten die je wilt en ben je niet gebonden aan 1 bepaalde winkel. Vaak vinden we dingen dan goedkoper op een andere website, of willen we niet perse de producten van die bepaalde winkel. Je vindt ook vaak goede dingen op bol en met zelf een verlanglijst te maken ben je niet gebonden aan 1 winkel. We gaan in januari eens rondgaan in winkels om te vergelijken en dan beslissen

één maand geleden

Reactie op Sarah01_

Wij twijfelen nog of we onze lijst bij ofwel paradisio ofwel babydeals gaan ...
Ja dit hebben wij gedaan op de site kadalog. Dan kunnen we op verschillende plekken dingen kiezen

één maand geleden

Wij nemen geen geboortelijst. Heb wel voorlopig een lijst online zelf aangemaakt bij ‘Pakske’ maar waarschijnlijk gaan we die niet verspreiden/gebruiken. Ik wil eigenlijk alles zelf kopen. We openen een rekening op onze dochter haar naam en mensen mogen dan een centje storten als ze dat willen….

25 dagen geleden

Reactie op Natashaceleste

Ja dit hebben wij gedaan op de site kadalog. Dan kunnen we op verschillende ...
Kadalog kende ik nog niet, ga ik eens bekijken! Vrienden van ons maken de lijst gewoon via "mijn verlanglijst"

24 dagen geleden

Al dan niet een geboortelijst leggen en hoeveel je erop zet is heel persoonlijk. Zelf heb ik ervaren dat mensen in mijn omgeving graag cadeautjes geven ipv geld storten. Als er dan geen lijst is, loop je het risico om dingen te krijgen die je niet wil of dubbels. Ik heb er bij mijn eerste dochter inderdaad ook voor gezorgd dat er dingen van verschillende prijs categorieën op stonden. Bij de meeste websites kan je ook aanduiden welke items je voorkeur hebben. Maar een 50tal stuks lijkt me niet overdreven veel

24 dagen geleden

Reactie op Sarah01_

Wij twijfelen nog of we onze lijst bij ofwel paradisio ofwel babydeals gaan ...
Bij pakske vergelijkt hij meteen alle sites van prijzen voor een artikel dus dat is wel handig

24 dagen geleden

Die lijsten zijn echt commercieel. Zoveel is overbodig

24 dagen geleden

Reactie op Momof3soon4

Die lijsten zijn echt commercieel. Zoveel is overbodig
Ieder zijn eigen mening. Je zet er uiteindelijk op wat je zelf wil

24 dagen geleden

Reactie op Zoë Vangenechten

Ik vind het vooral makkelijk omdat er wel echt dingen opstaan waar ik niet aan gedacht zou hebben. Maar wij hebben ook sommigen dingen geschrapt die we niet nodig vonden. Da's aanpassen naar je noden :)

24 dagen geleden

Reactie op Natashaceleste

Ik vind het vooral makkelijk omdat er wel echt dingen opstaan waar ik niet ...
Inderdaad, zelfde hier.. dingen waar je niet bij stilstaat.. zeker voor een eerste kindje.. dus iedereen doet nog altijd wat zij der zelf mee willen

24 dagen geleden

Reactie op Zoë Vangenechten

Bij mijn eerste dacht ik ook zo

24 dagen geleden

Reactie op Momof3soon4

Bij mijn eerste dacht ik ook zo
Ok dat is dan jou mening. Wij hebben ook veel tweedehand gekocht. Maar om geen “ongewenste” cadeaus te krijgen of als mensen niet weten wat ze moeten geven is dit wel een goede leidraad