13 Reacties

vorig jaar

Snap jou volledig.. Heb exact hetzelfde nu 😣 Ik eet veel soep en beschuitjes nu omdat ik anders niet veel binnen kan houden. Yoghurt is ook iets wat makkelijker is.. Ook veel fruit en veel bruiswater drinken..

vorig jaar

Aquarius drinken, daar zitten vitamines en mineralen in. Van eten heb ik geen tips, ik heb het zelf moeilijk om te eten.

vorig jaar

Ik at altijd in kleine hoeveelheden; een soepje, yoghurtje, boterham, weer een tas soep,… zo echt ‘s ochtends, ‘s middags, ‘s avonds een grote maaltijd eten ging niet.. kreeg ook amper iets binnen.

vorig jaar

Moet wel zeggen , nu geen last meer van.. alez ik kan niet veel eten want na een paar happen heb ik vaak al genoeg& de ijskast etc opentrekken vind ik vreselijk qua geuren, maar kan wel terug ‘alles’ eten 😅

vorig jaar

Vooral iets eten en drinken wat de maag niet al te veel stoort. Ik had dit ook tijdens week 6&7 at vooral pompoensoep, kwark met een smaakje ( niet te zuur )en ik kon niets met prik binnen houden. Geen tomaten ook omdat het te zuur was voor mijn maag. Ondertussen ook navalit aan het nemen tot 4 maal per dag en Gaviscon tegen het maagzuur voor het slapen gaan.

vorig jaar

Ijsjes gingen hier

vorig jaar

Je mag primparan nemen in combinatie met navalit. Max 3x daags. 15 min voor de maaltijd in geven.

vorig jaar

En kauwgom. Dit stimuleert aanmaak van honger gevoel. Extra vit b6 innemen kan ook geen kwaad.

vorig jaar

Moest ik dat voorhebben zou ik voor mij denken aan kippenbouillonsoep... dat gaat bij mij altijd binnen als ik ziek ben.. of na overgeven..
Je doet genoeg verse gember in schijfjes gesneden in heet water met een lepel honing en je kan nog een schijfje citroen er in doen .mijn ochtend misselijkheid is dan binne de 10 minuten weg . Echt een aanrader !!
Het is gewoon zeer lastig om iets te eten als je misselijk bent, want dat voelt als het laatste wat je moet doen, en toch helpt het soms wat. Bij mij werken vooral royco minute soepjes en aiki noodles. Dingen die ik anders nooit zou kopen. Aiki noodles zijn vooral ‘aangenaam’ als je nadien moet overgeven.
Toast en confituur kan wonderen doen

vorig jaar

Ik heb ook al 3 dagen buikloop.. darmen die borrelen, krampen en diarree. Gelukkig niet overgeven 🥲. Zal hoogstwaarschijnlijk wat rondgaan nu deze periode..