18 Reacties
15 dagen geleden
Ja de meeste zijn zo, ze denken alleen aan hun geld die je binnenbrengt niet aan jouw babytje, ik ben nu al thuis sinds oktober via dokter omdat ik echt hevige discussie had met mijn baas omdat ik gewoon vroeg om een beetje rustiger aan te doen vanaf 20 weken "dan heb jij wel een speciale zwangerschap" nee ik mag gewoon niet meer veel heffen en doen vanaf dan.. weet niet zeker of ik daar zelf nog ga werken, tis schandalig hoe ze soms omgaan met zwangere vrouwen ik denk aan mn kindje op de eerste plaats.
15 dagen geleden
Reactie op Zoë Vangenechten
Amai wat een rotzak..
Ja echt niet te doen. Heb me moeten inhouden om iets te zeggen jong...
15 dagen geleden
Reactie op Mommy22yearskiki
Ja de meeste zijn zo, ze denken alleen aan hun geld die je binnenbrengt nie ...
De meeste maar niet allemaal.. ik ben ook al thuis van oktober.. vanwege dat ik heel angstig was door een miskraam in Juni 2024.. hij wou niet dat in elke week 2 keer ook nog de stress van 4u onderweg te zijn met de trein erbij kreeg en bij mij denken ze wel eerst aan het welzijn van de mensen ipv het werk.. ik ga vanaf maandag terug 2x per week naar Brussel.. ook omdat ik vanaf nu op eersteklas mag zitten en dit sowieso al aangenamer zal zijn.. maar als ik wil en het lukt nog steeds niet (ondertussen serieuze bandenpijn regelmatig) mag ik gewoon terug thuiswerken..
15 dagen geleden
Ja de meeste zijn zo, ze denken alleen aan hun geld die je binnenbrengt nie ...
Ja ewel.. dikke egoisten jong...
Krijget van zo ne gasten...
Kdoe altijd alles voor heb maar zo ne dingen moeten ze niet vragen..
Idem .. ga ook op zoek gaan naar ander werk. Wil niet voor zo iemand blijven werken.
15 dagen geleden
Reactie op Zoë Vangenechten
De meeste maar niet allemaal.. ik ben ook al thuis van oktober.. vanwege da ...
Wat ben ik blij dat er nog werkgevers bestaan met empathie 🥲
15 dagen geleden
Wat ben ik blij dat er nog werkgevers bestaan met empathie 🥲
Ben indd zeer blij met mijn werkgever.. zeer begripvolle persoon.. zo zouden ze allemaal moeten zijn.. 🙏🏼
15 dagen geleden
Ja. Bij mij weigeren ze ouderschapsverlof (wou dat of tijdskrediet nemen tot januari, omdat we dan pas een creche hebben), weigeren ze. 4/5 ouderschapsverlof weigeren ze ook… mijn partner werkt hier ook, die mag ook niets nemen .. krijg commentaar als ik rechtsta voor rond te wandelen (heb ook een bureaujob en veel last van mijn rug). Hier hebben ze personeel te kort maar ze willen ook niemand aannemen, en dat is dan maar ons probleem … ik weet ook niet of ik voor zo iemand blijf werken. Mijn gezin komt sowieso op de eerste plaats, en dat moet mijn werkgever begrijpen (maar doen ze niet 😂)
15 dagen geleden
Reactie op NetteH
Ja. Bij mij weigeren ze ouderschapsverlof (wou dat of tijdskrediet nemen to ...
Omg meen je da???
Shit jong pff...
Ja hier hebk ook al commentaar gehad omdat ik eens weekje thuis ben gebleven omdatk zodanig misselijk was en m'n baas zei. Je goa nog veel slecht zijn wi... zo om te zeggen.
Sindsdien kan ik ze allebei niet meer luchten.
Ze hebben mijn dieselauto ook afgepakt en nu ne elektrische auto gekocht voor mij. 😂 mag die gaan opladen op 10 min van m'n thuis.. zal tof worden me de baby.
Tstaat al vast als ik thuis ben zoek ik ander werk. Ben nu al zelf op zoek maar is niet evident 😂
15 dagen geleden
Wat een ongelofelijke onbegrip, en dat bij meerdere mensen. Niet te geloven zeg.
Hier is het gelukkig heel anders, werd gelijk naar de bedrijfsarts gestuurd en die heeft samen met mij bepaald welke taken ik nog mag blijven uitvoeren, en daar houden ze hier dan ook heel goed rekening mee. Maar als ik zo’n situatie als die van sommige van jullie had gehad, dan ging ik me toch afvragen of ik daar nog zou willen werken. Hopelijk betert het nog en zien ze in dat goede mensen goud waard zijn
15 dagen geleden
Reactie op AuthentiekeEdelsteen303047
Omg meen je da???
Shit jong pff...
Ja hier hebk ook al commentaar gehad o ...
Ik ken het helemaal … op 11 weken had ik echt superveel koorts, en was ik ook 3 dagen thuis. Kreeg er commentaar op en dat ik een voorbeeld moest nemen aan een andere collega die wel ziek kwam werken .. ziek zijn voor een zwangere vrouw is toch net iets anders aangezien je geen medicatie kan nemen. Ik heb mij voorgenomen als mijn 4/5e geweigerd wordt, ik gewoon op ziekenkas thuis blijf. Heel erg, ik ben niet van dat principe, ik heb 3 miskramen gehad en 2 curettages, ik ben telkens na 2 dagen weer komen werken … maar als ze mij geen keuze laten is het niet anders. Ahja, ze wouden ook mijn 12 ADV dagen afnemen, want ik zou nog teveel verlof bovenop mijn zwangerschapsverlof hebben volgend jaar .. soit, ik denk dat mijn avontuur hier ook stopt na de bevalling 😅
15 dagen geleden
Reactie op NetteH
Ik ken het helemaal … op 11 weken had ik echt superveel koorts, en was ik o ...
Mo jong echt da kan toch niet ... 😂
Wa ne bazen zijn da zeg.. pf
Krijget van zo'n mensen 🥲
Hier liegen ze ook altijd over alles tegen de mensen. Dat bv zen appendix gesprongen is enz. Heb het gehad met hen 😂
15 dagen geleden
Reactie op NetteH
En uiteindelijk komt je kind voor alles he … dat moet toch elke persoon (me ...
Ja ewel..
En tergste van al is kheb 2 jaar lang hun kinders gaan halen vant sjool en voeren naart turnen en zwemmen en nu jong 😂
Kreeg nu daarnet onder me voeten haha man man.
15 dagen geleden
Reactie op NetteH
Ja. Bij mij weigeren ze ouderschapsverlof (wou dat of tijdskrediet nemen to ...
Eennouderschapverlof mag normalitair niet geweigerd worden. Ze mogen het de 1ste keer weigeren, en dan mag je het weer aanvragen na 6 maanden en die mogen ze niet weigen. Werd ons verteld door de vakhond
15 dagen geleden
Reactie op NetteH
Zei de vakbond tegen mij ook. Maar mijn werkgever trekt zich daar weinig v ...
Dan zou ik in jou positie alles melden hoe het verloopt bij de vakbond en hen er gewoon opsturen. Uw werkgever zal hier dan wel een Toontje lager op gaan zingen als die dit meemaakt plus jou ontslaan kan die ook niet.