5 Reacties

17 dagen geleden

https://www.uzleuven.be/nl/gynaecologie-en-verloskunde/verloskunde/bevalling/voorbereiding-op-de-bevalling/wat-brengt-u-mee-om-te-bevallen

17 dagen geleden

Op yt kijk ik heel vaak zulke videos! 🤭

17 dagen geleden

Ik heb een boekje van het ziekenhuis gekregen van mijn gynaecoloog en daar staat een heel uitgebreide checklist in. Misschien dat je die ook kan krijgen van jouw vroedvrouw of gynaecoloog.

16 dagen geleden

Eigenlijk moet je veel minder mee hebben dan dat ze allemaal zeggen. In het ziekenhuis voorzien ze al pampers en doekjes. Was set. Inleggers voor je. Ook borstcompressen. Worden gewoon aangerekend. Vooral comfortabele kleren meenemen. Paar kledingstuks voor je baby. Een mutsje. Als je flesvoeding wilt geven dan hebben ze ook alles in huis. Voor de dames die borstvoeding geven, voorzien ze ook tepelcreme. Wel wasgerief voor jezelf. Je oplader. Je documenten. Kan zijn dat ik iets vergeten ben hoor.

16 dagen geleden

Ik heb ook al tegen mijne vent gezegd dat ik een redbull, drinken voor mezelf (frisdrank) en de dag na de bevalling ofzo een broodje met goeie prepare wil in het ziekenhuis.. ik mis dit wel heel hard😅😂😂