12 Reacties
één maand geleden
Ik denk dat boven belangrijker is omdat je daar bv ook het badje bij hebt Enzo en je het kindje na het wassen erop kunt zetten. Voor onder kan je altijd zo een doek gebruiken en ergens een mandje zetten met zalfjes Enzo ♥️
één maand geleden
Wij hebben beneden de badkamer dus het belangrijkste komt beneden. Wij hebben ook niet zo heel veel ruimte en gaan voor iets klein
één maand geleden
Beneden zou ik het zetten. Bij mijn 1ste stond die boven maar eerder nooit gebruikt
één maand geleden
Ik zou het beneden zetten waar de leefruimte is. Boven gewoon een standaard van €30 ikea met een ververskussen erbij en de nodige materiaal. Ik ga ook eentje in de leefruimte zetten omdat ik daar een badje ga geven (onze badkamer is te klein) dus kga ons babytje zijn badje in de leefruimte geven en zo makkelijk kunnen aankleden op ververstafel die in de leefruimte zal staan. En in de dressing ververstafel met lades.
één maand geleden
Hier bij onze eerste nooit een verzorgingstafel gekocht. Een mooie mand met verzorgingskussen in de leefruimte, een verzorgingskussen bij ons op de slaapkamer tijdens de eerste maanden en later op de commode van haar slaapkamertje. En eentje in de badkamer, wij hadden een badje op een staander, maar nooit gebruikt en altijd mee onder de douche. Het is maar wat je zelf het gemakkelijkst vindt. Met al dat speelgoed in de woonkamer wil ik er nu absoluut geen extra meubilair meer bij 😅
één maand geleden
Reactie op Dino
Hier bij onze eerste nooit een verzorgingstafel gekocht. Een mooie mand met ...
Wij twijfelen ook, badje of gewoon mee onder de douche… Fijn te lezen dat jullie ‘t handig vonden om mee onder de douche te nemen ipv badje. Iedereen kijkt raar als ik dat overweeg.
één maand geleden
Wij halen gewoon zo twee kleine verzorgingstafels bij de IKEA van €79 euro, onder die verzorgingstafel heb je twee schabben en daar ga ik werken met mandjes om alles in te doen maar het toch netjes te houden. Als er niet alles zou onder passen ernaast staat een ingebouwde kast waar we eventueel nog spullen kwijt kunnen.
Ik investeer liever in andere dingen dan die ‘superchique’ verzorgingstafels, daar vin ik maar niks aan😅
één maand geleden
Reactie op ceriel1
Wij twijfelen ook, badje of gewoon mee onder de douche… Fijn te lezen dat j ...
Ik heb nooit gedouche samen, is me veel te koud water op babytemp haha.