Voor jezelf of voor de baby? Ik gebruik qua skincare eigenlijk enkel Cerave. Voor baby moet ik nog beginnen kijken! Ik ga sowieso de water wipes gebruiken.
Voor onze kleine ga ik denk Naïf gebruiken, en qua billendoekjes kiezen wij voor herbruikbare in combinatie met water en beetje olie. Maar heb begrepen voor baby’s dat less is more in het begin. Dus voor wassen is warm/lauw water met paar druppels olie is voldoende
Combo van mustella en naïf! Van mustella zijn er zo lotions voor uw baby’tje te “wassen” zonder spoelen. Dus de dagen dat ze niet in bad gaat, kan je hem/haar eens opfrissen (vooral als ze wat melk terug geven en er zo wat in hun nekje loopt!)
Voor de badproductjes zelf gaan we naif gebruiken. Daar hebben ze voor volwassenen ook veel van en blijkbaar is het goed als je die producten even op voorhand zelf gebruikt omdat je huisdieren dan al aan de geur wennen! Dus ik smeer hier elke avond mijn buik in met een crème van naif en onze 2 katten komen al knuffelen als ze het flesje horen 🥰
Ik heb Galenco gebruikt voor te wassen, vond het persoonlijk beter ruiken en smeren dan Naïf. Maar de poepenzalf van Weleda vind ik ook echt goed. Bij een droge geïrriteerde huid gebruik ik dan La Roche Posay.
Galenco en mustela zijn goeie producten. Bij een gevoelig huidje zijn de dexeryl-producten ook heel goed. Hebben die bij ons dochtertje gebruikt op aanraden van pediater (had eczeem na de geboorte)