14 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb hiervoor geïnformeerd en dat is jammer genoeg niet meer mogelijk. Ik denk dat ik zowat alle opties bekeken heb, maar de enige optie is om alles zelf te betalen. Wij hebben volgende week een afspraak in het ziekenhuis om de berekening te maken.

5 dagen geleden

Bij de hospitalisatieverzekering van DKV is er geen algemene wachttijd (staat zo toch vermeld op de website). Ik had deze al bij mijn vorige twee bevallingen en nooit iets moeten betalen. Had toen ook telkens een eenpersoonskamer. 😊

5 dagen geleden

Gewoon even bellen. Aangezien dat je al aangesloten bent zal er wel een verschil zijn met iemand nieuw die zich nog wil laten aansluiten.. you never know!

Reactie op OndernemendeTulp428600

Bij de hospitalisatieverzekering van DKV is er geen algemene wachttijd (sta ...
Had vroeger DKV en je moest normaal wel 9 maanden op voorhand je polis verhogen om een privé kamer te kunnen krijgen als je bevalt (afhankelijk natuurlijk welke polis je ervoor had; ik had de basis). Om nu nog een polis bij hun af te sluiten gaat te laat zijn vrees ik…

5 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Gewoon even bellen. Aangezien dat je al aangesloten bent zal er wel een ver ...
Ik was ook al aangesloten en dit lukt niet.. wachttijd van minstens 9 maand.

5 dagen geleden

Reactie op BabyS25

Ik was ook al aangesloten en dit lukt niet.. wachttijd van minstens 9 maand ...
Zo raar! Ik zit zelf bij Ethias en was eerst verzekerd via m'n papa's werk en zijn voorwaarden. Nu ik verhuisd ben en mijn domicilie dus veranderd is, moest ik mezelf ook aansluiten en koos het hoogste pakket (was toen al zwanger) en dat was geen probleem 😅 Maar goed, zal wel afhankelijk zijn van aanbieder tot aanbieder I guess

5 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Zo raar! Ik zit zelf bij Ethias en was eerst verzekerd via m'n papa's werk ...
Waarschijnlijk ha de je bij de verzekering van je papa ook al het hoogste pakket?

4 dagen geleden

Reactie op OndernemendeTulp428600

Bij de hospitalisatieverzekering van DKV is er geen algemene wachttijd (sta ...
Best altijd eens contact opnemen met de verzekeraar want soms zit het in de kleine lettertjes (en zit er wel een wachttijd ivm zwangerschap)

4 dagen geleden

Ik heb het hospitaalplan bij CM, ii ben vorige week langsgeweest voor een gesprek over de terugbetaling en dergelijke. Ik zou zo goed als alles terugkrijgen voor een eenpersoonskamer. Is ook wel te zien welk ziekenhuis.

Reactie op OnbezorgdeVlucht121748

Ik heb het hospitaalplan bij CM, ii ben vorige week langsgeweest voor een g ...
Zou wel handig zijn is dat dan ook met de ereloonsuplementen erbij?

4 dagen geleden

Als je de formule hospitaalplan hebt, ben je gedekt. Hospitaalplan plus is nog uitgebreider. Maar ik dit nog iets anders dan de gewone hospitaalverzekering van cm... daarin dekken ze geen eenpersoonskamers.

Had je dit hospitaalplan bij CM al vóór je zwangerschap of ben je pas erna aangesloten?

3 dagen geleden

Reactie op VerrukkelijkeKomodo741855

Zou wel handig zijn is dat dan ook met de ereloonsuplementen erbij?
Sinds januari 25 zijn de premies ook verhoogd daarom dat je meer terugbetaling krijgt. 150% ereloonsupplementen en 65 euro per dag kamersupplement. En als je in uw ziekenhuis het document zal tekenen van je opname zal je dat zien of je ziekenhuis eronder of erboven zit.

3 dagen geleden

Reactie op GeïnteresseerdeAnemoon267337

Had je dit hospitaalplan bij CM al vóór je zwangerschap of ben je pas erna ...
Ik had dit ervoor en ben gaan luisteren hoe de terugbetaling was. Zodat ik gerust kon zijn dat ik zeker in orde was en ze hebben mij gerustgesteld.