10 Reacties

19 dagen geleden

1x met kleine hoeveelheid kan normaal geen kwaad ik per ongeluk met de feestdagen iets met garnalen gegeten en ik voel de baby nog altijd bewegen (nu 20 weken bijna 21 weken)

19 dagen geleden

Vaak is de alcohol er al uit omdat de saus gekookt is. En een kleine hoeveelheid kan weinig kwaad

19 dagen geleden

Reactie op Vicky Kevin

1x met kleine hoeveelheid kan normaal geen kwaad ik per ongeluk met de fees ...
Mijn vroedvrouw en gynaecoloog zeggen dat garnalen gwn mag, niet overdrijven natuurlijk maar kan echt geen kwaad

19 dagen geleden

De alcohol word er idd uitgekookt dus kan echt geen kwaad… ik eet ook zometeen stoofvlees met donker bier in maar heeft genoeg gekookt om te kunnen eten

19 dagen geleden

Reactie op Cato 🤰🏻

Mijn vroedvrouw en gynaecoloog zeggen dat garnalen gwn mag, niet overdrijve ...
Ja eerlijk heb ik af en toe al wat gezondigd met maten natuurlijk omdat ik nu het echt moeilijk vind om van dingen af te blijven

19 dagen geleden

Reactie op Vicky Kevin

Ja eerlijk heb ik af en toe al wat gezondigd met maten natuurlijk omdat ik ...
Ook met andere dingen dan garnalen

19 dagen geleden

Alcohol verdampt niet volledig bij koken! Meeste wel, maar niet 100%. Een keertje kan geen kwaad maar dus wel bewust van zijn dat er x aantal % alcohol in blijft zitten en dit dus niet ideaal is!

19 dagen geleden

Reactie op Vicky Kevin

Ook met andere dingen dan garnalen
Ik ook… salami, garnalen, chocomousse,… met mate natuurlijk! Maar zowel ik als de baby zijn gezond dus zoveel maakt het allemaal niet uit, we worden tegenwoordig te ‘bang’ gemaakt! Vroeger aten ze ook alles en onze grootouders zijn ook allemaal goed ter wereld gekomen

19 dagen geleden

Hier laatst een dessert koffie gekregen ergens, bleek amandel likeur in te zitten maar niet helemaal alcoholvrij...was geen ramp zei de gyne voor die 1e keer

17 dagen geleden

Geen zorgen! 1 keer kan echt geen kwaad. Hopelijk was het een lekker peertje! 🤣