25 Reacties
één maand geleden
Reactie op Aliske
Same
Had je dit ervoor ook al of ook sinds een paar dagen nu?
Is echt ambetant pf 😂
één maand geleden
Reactie op Decrolise
Ik had dit in t begin echt enorm! Maar begon bij het tweede trimester net a ...
Mogow 😂 nu tis best voor jou.
Maar tis wel normaal zeker? 😝
één maand geleden
Reactie op AuthentiekeEdelsteen303047
Mogow 😂 nu tis best voor jou.
Maar tis wel normaal zeker? 😝
Ja sowieso wel! Moet wel zeggen dat ik pre zwangerschap nooit last had van afscheiding, dus was voor mij int eerste trimester ook wel echt een aanpassing en enorm vervelend 🤭
één maand geleden
Reactie op Decrolise
Ja sowieso wel! Moet wel zeggen dat ik pre zwangerschap nooit last had van ...
Ik een heel klein beetje maar nu is het plots 'veel' 😂 vind het ook vies maar ja niets aan te doen zeker 😂
Moet dinsdag naar de gynae zal eens vragen of ik er iets tegen kan doen 🫣
één maand geleden
Me too , maar al de hele zwangerschap op en af. En ervoor ook al tijdens de viersprong :p
één maand geleden
Ik gebruik 3x per dag always inlegkruisjes. ‘s Ochtends schone onderbroek met inlegkruisje, ‘s middags een schone en ‘‘s avonds een schone en ik heb nergens last van. Je kan ze ook vaker of minder vaak vervangen maar dan gaat het soms niet lekker zitten dus voor mij werkt dit prima. Het absorbeert de afscheiding dus nooit een vies gevoel in mijn onderbroek. En ze ruiken ook nog eens lekker.
één maand geleden
Ik een heel klein beetje maar nu is het plots 'veel' 😂 vind het ook vies m ...
Ja vraag ik me ook wel af. Iedereen zegt altijd dat inlegkruisjes super slecht zijn maar wat moet je dan? Hele dag werken met een natte slip? 🤔 Gaat toch ook niet haha dus lmk wat ze zegt!
één maand geleden
Reactie op Pipp@
Ik gebruik 3x per dag always inlegkruisjes. ‘s Ochtends schone onderbroek m ...
Ja ik gebruik ook altijd inlegkruisjes anders vind ke het maar vies 😂 kweet dat de gynaecologen dt niet graag hebben maarja .. foert 😂🫣
één maand geleden
Reactie op Decrolise
Ja vraag ik me ook wel af. Iedereen zegt altijd dat inlegkruisjes super sle ...
Ja da ist he .. je kan moeilijk slips meedoen naar je werk en om de zoveel uur ne nieuwe aandoen pf 😂
één maand geleden
Ja da ist he .. je kan moeilijk slips meedoen naar je werk en om de zoveel ...
Ik las ergens dat er ook wasbare inlegkruisjes bestaan, miss zo iets
één maand geleden
Reactie op Natashaceleste
Ik las ergens dat er ook wasbare inlegkruisjes bestaan, miss zo iets
Mohn heb daar ng nooit vab gehoord. Nu sws moet ik dinsdag naar de gynae kzal het eens vragen aan haar ook🫣
25 dagen geleden
Reactie op Pipp@
Oh echt ? Dat wist ik niet. Wat is daar de reden van ?
Kzalt dinsdag nog eens vragen maar ze had me wel in april eens gezegd dit niet dagelijks te gebruiken.. maar kdoe dat dus wel 🫣
25 dagen geleden
Kzalt dinsdag nog eens vragen maar ze had me wel in april eens gezegd dit n ...
Oh grappig, ik heb dinsdag ook een afspraak. Zal het zelf ook navragen. Wellicht gaat het om de chemische stoffen in een inlegkruisjes die niet zo gezond zijn. Of de kans op infectiegevaar omdat je een vochtige omgeving creëert. Maarja dat zit anders ook in je onderbroek, dat vind ik nog viezer en voelt zo nat aan. En dan kan je wel je onderbroek vaker gaan wisselen maar dat vervelende gevoel blijft hè. Is ook bijna niet te doen je onderbroek zo vaak wisselen. Dus dan zou het wasbare inlegkruisje inderdaad de beste oplossing zijn. Maar dan moet je er ook al heel wat aankopen als je die voldoende vaak wilt verversen en weer op tijd schoon gewassen en droog wil krijgen.
Ik ben even gaan googlen, daar is ook veel aanbod in. En toch weer een kostelijk iets.
Ik hou het voorlopig bij mijn wegwerp inlegkruisjes zo lang ik er geen last van ervaar.
25 dagen geleden
Reactie op Pipp@
Oh grappig, ik heb dinsdag ook een afspraak. Zal het zelf ook navragen. Wel ...
Haha zalig! Kverlang al terug... was 5 weken geleden pff 🤣 krijg die 20weken echo. Nu op 16 weken had ze als eens alles gecheckt . 🤩
Ja zoals je zegt... kzal ook die wegwerps blijven gebruiken er zit wel geen parfum in denk ik. Kheb die van de aldi.
24 dagen geleden
Reactie op Myrte_mat
Ja ik doe zonder inlegkruisjes en soms drupt het er letterlijk uit. Dan wor ...
Ai das wel kak...
Ja heb dit gisteren en zaterdag ook gedaan als ik thuis was.