63 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op Lenka.dl
Ik moet die uitgebreide suikertest gaan doen, mijn suiker stond op 160, dat ...
160 is inderdaad erg hoog. Weet dat zwangerschapsdiabetes niet het einde is van de wereld en heeft een einddatum. Het is met momenten heel erg zoeken en frustrerend want je kan niets spontaan eten, maar nogmaals... het is met een einddatum 😊 hier sla ik alvast kinder Buenos in voor als ik bevallen ben 😂
5 dagen geleden
Hey! Ik heb ook uitgebreide test gedaan, na een lichte verhoging bij de challenge test. En uiteindelijk zijn mijn waardes prima! Geen zwangerschapsdiabetes 🙏 lichte beweging en water drinken kan wel helpen en uiteraard is het altijd beter om niet teveel verwerkte suikers te eten, maar dat is bij normaal dieet ook zo. Ik heb de dag ervoor niet echt opgelet.. ben wel niet in ijsjes of cakes gevlogen 😝 veeeel succes!!
4 dagen geleden
Heel uitlopende reacties precies. Ik heb de mijne pas volgende maand.
De vroedvrouw zei dat ik de dag voordien in mijn avondmaaltijd best niet te vettig eet (geen frietjes ofz) want dat heeft invloed op de test.
Ze zei ook dat ik de dag van test best nuchter blijf om het resultaat niet te beïnvloeden.
Ik mag die ochtend voor de test dus niet eten of drinken en ook niet sporten of heel fysiek bewegen.
3 dagen geleden
Ik ben vandaag ook voor de 2de keer gegaan :) het drankje vond ik deze keer toch iets te zoet :p Maja is er door. Ik wordt dan ook deze avond nog opgebeld met het resultaat. Ik had ook beetje te hoog 135 maar dit niet nuchter gedaan en ook niet opgelet op wat ik zit de avond ervoor. Dus hoop goed nu :)
3 dagen geleden
Reactie op Natashaceleste
Ik ben vandaag ook voor de 2de keer gegaan :) het drankje vond ik deze keer ...
Ik heb hem ook vandaag opnieuw gedaan maar ben flauwgevallen nog voor ik het drankje moest drinken oeps 🤣
Gelukkig heb ik daarna op het drankje niet meer raar gereageerd
3 dagen geleden
Reactie op Lenka.dl
Ik heb hem ook vandaag opnieuw gedaan maar ben flauwgevallen nog voor ik he ...
Oei da's minder, door het niks eten?
3 dagen geleden
Reactie op Lenka.dl
Ja en doordat ze bij de eerste bloedafname mijn ader al niet vonden 😅
Ooh da's minder :p ze hebben bij mij 3 maal in dezelfde geprikt omdat ze die bij mij ook meestal niet makkelijk vinden :)
3 dagen geleden
Reactie op Lenka.dl
Bij mij hadden ze een slotje gestoken zodat ze niet meerdere keren meer moe ...
Juist antwoord , zat er just onder :p
3 dagen geleden
Reactie op Lenka.dl
Ohhh gelukkig! Bij mij zijn de resultaten nog niet binnen op mynexus ik bli ...
Ik heb ze van de vroedvrouw gekregen. Denk Nexus morgen pas