63 Reacties

6 dagen geleden

Ik moet die uitgebreide suikertest gaan doen, mijn suiker stond op 160, dat lijkt me wel heel hoog…. Mensen hier met ervaring? Ik ben zo bang om zwangerschapsdiabetes te hebben pfff

6 dagen geleden

Reactie op Lenka.dl

Ik moet die uitgebreide suikertest gaan doen, mijn suiker stond op 160, dat ...
160 is inderdaad erg hoog. Weet dat zwangerschapsdiabetes niet het einde is van de wereld en heeft een einddatum. Het is met momenten heel erg zoeken en frustrerend want je kan niets spontaan eten, maar nogmaals... het is met een einddatum 😊 hier sla ik alvast kinder Buenos in voor als ik bevallen ben 😂

6 dagen geleden

Reactie op Dorpsmeisje93

160 is inderdaad erg hoog. Weet dat zwangerschapsdiabetes niet het einde is ...
Ik heb wel de test pas gehad om 16u30 in de namiddag dus ik weet niet of het daarvan zo hoog kan liggen…

5 dagen geleden

Hey! Ik heb ook uitgebreide test gedaan, na een lichte verhoging bij de challenge test. En uiteindelijk zijn mijn waardes prima! Geen zwangerschapsdiabetes 🙏 lichte beweging en water drinken kan wel helpen en uiteraard is het altijd beter om niet teveel verwerkte suikers te eten, maar dat is bij normaal dieet ook zo. Ik heb de dag ervoor niet echt opgelet.. ben wel niet in ijsjes of cakes gevlogen 😝 veeeel succes!!

5 dagen geleden

Reactie op Lenka.dl

Ik heb hem vandaag om 16u30… ik vind het alleen moeilijk om in te schatten ...
Je moet voor uitgebreide wel zeker 12u nuchter zijn.

4 dagen geleden

Heel uitlopende reacties precies. Ik heb de mijne pas volgende maand. De vroedvrouw zei dat ik de dag voordien in mijn avondmaaltijd best niet te vettig eet (geen frietjes ofz) want dat heeft invloed op de test. Ze zei ook dat ik de dag van test best nuchter blijf om het resultaat niet te beïnvloeden. Ik mag die ochtend voor de test dus niet eten of drinken en ook niet sporten of heel fysiek bewegen.

3 dagen geleden

Hier vandaag gehad, morgen opnieuw. De uitgebreide doen. 🤢🤢 Ugh zie er tegenop...

3 dagen geleden

Ik ben vandaag ook voor de 2de keer gegaan :) het drankje vond ik deze keer toch iets te zoet :p Maja is er door. Ik wordt dan ook deze avond nog opgebeld met het resultaat. Ik had ook beetje te hoog 135 maar dit niet nuchter gedaan en ook niet opgelet op wat ik zit de avond ervoor. Dus hoop goed nu :)

3 dagen geleden

Reactie op Natashaceleste

Ik ben vandaag ook voor de 2de keer gegaan :) het drankje vond ik deze keer ...
Ik was dus wel nuchter deze morgend maar gisteren niet op gelet.. Dus heb er beetje bang voor..

3 dagen geleden

Ik ben vandaag ook voor de 2de keer gegaan :) het drankje vond ik deze keer ...
Ik heb hem ook vandaag opnieuw gedaan maar ben flauwgevallen nog voor ik het drankje moest drinken oeps 🤣 Gelukkig heb ik daarna op het drankje niet meer raar gereageerd

3 dagen geleden

Reactie op Lenka.dl

Ik heb hem ook vandaag opnieuw gedaan maar ben flauwgevallen nog voor ik he ...
Oei da's minder, door het niks eten?

3 dagen geleden

Oei da's minder, door het niks eten?
Ja en doordat ze bij de eerste bloedafname mijn ader al niet vonden 😅

3 dagen geleden

Reactie op Lenka.dl

Ja en doordat ze bij de eerste bloedafname mijn ader al niet vonden 😅
Ooh da's minder :p ze hebben bij mij 3 maal in dezelfde geprikt omdat ze die bij mij ook meestal niet makkelijk vinden :)

3 dagen geleden

Ooh da's minder :p ze hebben bij mij 3 maal in dezelfde geprikt omdat ze di ...
Bij mij hadden ze een slotje gestoken zodat ze niet meerdere keren meer moesten prikken uiteindelijk

3 dagen geleden

Ik heb vandaag mijn suikertest laten doen in. Hoelang hebben jullie moeten wachten tot de uitslagen?

3 dagen geleden

Reactie op Lenka.dl

Bij mij hadden ze een slotje gestoken zodat ze niet meerdere keren meer moe ...
Juist antwoord , zat er just onder :p

3 dagen geleden

Juist antwoord , zat er just onder :p
Ohhh gelukkig! Bij mij zijn de resultaten nog niet binnen op mynexus ik blijf maar herladen, maar niets te zien 😅

3 dagen geleden

Reactie op Lenka.dl

Ohhh gelukkig! Bij mij zijn de resultaten nog niet binnen op mynexus ik bli ...
Ik heb ze van de vroedvrouw gekregen. Denk Nexus morgen pas

3 dagen geleden

Ik heb ze van de vroedvrouw gekregen. Denk Nexus morgen pas
Die heeft ook nog niet gebeld hier… ik ben wel heel erg benieuwd

2 dagen geleden

Reactie op C_vdp

Ik heb vandaag mijn suikertest laten doen in. Hoelang hebben jullie moeten ...
Ik ben geweest op zaterdagochtend en in de late namiddag stonden ze al online. Was bij mij meteen de uitgebreide!