63 Reacties
7 dagen geleden
Ik heb mijne gisteren ook gedaan. Moet ook terug had 135 en de grens was 130. Dus ze zei voor de zekerheid gaan we het uitgebreid nakijken ma de kans is klein dat je iets hebt. Voeger was de grens 140.
7 dagen geleden
Reactie op Natashaceleste
Ik heb mijne gisteren ook gedaan. Moet ook terug had 135 en de grens was 13 ...
Tegen mij ze zei let de komende dagen dat je minder suikers / koolhydraten eet. Moet maandag terug
7 dagen geleden
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook de uitgebreide test moeten doen. Je moet de dag ervoor niet op iets letten. Mijn uitgebreide test was trouwens in orde en ze wisten me te vertellen dat veel vrouwen die eerste net te hoog hebben. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik meteen de uitgebreide test gedaan en nu met de derde prik ik 3 dagen mijn vinger om mijn suiker te meten ipv het drankje te drinken. Ik werd elke keer heel erg misselijk van dat drankje dus nu op deze manier. Ondanks de vingertopjes die al goed lek geprikt zijn vind ik dat nog steeds aangenamer 😄 Moest er iets afwijkends zijn in deze dagen dan moet ik nog steeds wel dat drankje doen ter controle. Maar fingers crossed!
Ik ga ervanuit als jouw waarde nu net te hoog was het wel oké zal zijn met die uitgebreide test! Veel succes!
7 dagen geleden
Tegen mij ze zei let de komende dagen dat je minder suikers / koolhydraten ...
Ooh dus toch best een beetje op voeding letten dan? Ze hebben mij ook niet verteld wat mijn waarde was enkel dat het net te hoog was dus dat vind ik wel vervelend. Ik kan pas volgende week vrijdag teruggaan.
7 dagen geleden
Reactie op Lv484
Ooh dus toch best een beetje op voeding letten dan? Ze hebben mij ook niet ...
Kan je de waardes online niet terug vinden ? My Nexus ofzo ?
7 dagen geleden
Reactie op SarahDS91
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook de uitgebreide test moeten doen. Je ...
Ooh dankjewel, dat stelt me al wat gerust. Het is de eerste zwangerschap en ik weet bij veel dingen van toeten of blazen dus soms ben ik nogal snel in paniek 😅
Wel fijn dat jij het bij de derde zwangerschap dan toch op een andere manier kan doen. Hopelijk is alles in orde zodat je niet alsnog dat drankje moet drinken!
7 dagen geleden
Bij mijn eerste zwangerschap was die ook net te hoog en terug moeten gaan voor de uitgebreide. Die was wel oké. 😊 Ik heb toen ook niet gelet op wat ik at.
7 dagen geleden
Ik moet hiervoor binnekort bij de vroedvrouw zijn vanwege mijn bypass.. ik mag dat drankje niet drinken.. ze zeiden iets van prikken.. maar ben benieuwd hoe dat in zen werk gaat
6 dagen geleden
Reactie op Elycia
Een vriendin van mij is ook geweest ook met bypass. En die heeft het niet m ...
Ah ok.. want dat hebben ze me ook niet gezegd dat ik nuchter moest zijn.. ze zeiden me dat ik eigenlijk gelijk mensen met diabetisch op een termijn van 24u om de zoveel uur in mijn vinger ga moeten prikken.. maar ze zullen dat dan wel uitleggen binnenkort
6 dagen geleden
Reactie op WelwillendeMuzieknoot361385
Na hoe lang konden jullie de resultaten online zien?
De dag erna :)
6 dagen geleden
Reactie op Lenka.dl
Ik heb hem vandaag om 16u30… ik vind het alleen moeilijk om in te schatten ...
Ik heb de gewone test ook al gedaan en was in orde. Ze hebben me altijd verteld, eet en drink zoals je anders doet want je wilt wel een realistisch resultaat natuurlijk. Na het drankje mocht ik niks meer eten en drinken, zelfs geen water. Enkel een slokje om de vieze smaak wat weg te spoelen, een uur later werd dan mijn bloed getrokken
6 dagen geleden
Ik heb mijne gisteren ook gedaan. Moet ook terug had 135 en de grens was 13 ...
Hey bij mij staat er dat de grens 106 is klopt dat? Tussen 72-106 en ik heb 113
6 dagen geleden
Reactie op WelwillendeMuzieknoot361385
Hey bij mij staat er dat de grens 106 is klopt dat? Tussen 72-106 en ik heb ...
Hmm miss een andere soort berekening , weet het niet. Mij vroedvrouw zei je moet onder de 130 hebben om niks te hebben. Maar weet niet hoe dit betekend is geweest