24 Reacties
茅茅n maand geleden
Ik!! Ook al let ik op wat ik gegeten heb de dag ervoor, ismijn suiker altijd hoog tijdens zwangerschap 馃珷
茅茅n maand geleden
Reactie op Jonii
Oei dan toch geen zwangerschapdiabetes?
Oh jawel tijdens zwangerschap heb ik alleen suiker. Nu voor mijn 2de zwanger heb weer zwangerschapdiabetes.. het is gewoon hormonen niet door eten zeggen ze.
茅茅n maand geleden
Bah, als ik er nog maar aan denk 馃あ.
Bij mijn eerste zwangerschap twee keer moeten drinken omdat het de eerste keer te hoog stond, de tweede keer moest ik dat nuchter drinken en dan om de zoveel tijd bloed laten trekken. Bij mijn tweede zwangerschap was het op het randje, maar nog net oke. Ik kijk er al naar uit... 馃檮
茅茅n maand geleden
Ik moet de test nog krijgen in de ochtend. Ik ben van plan om de dag voordien normaal te eten en in de avond niets meer snoepen. En in de ochtend van de test ga ik wel ontbijten want ik denk dat ik me anders heel slecht ga voelen. Ik ga dan een omelet met een boterham eten (denk ik) normaal eet ik iedere ochtend twee stukken fruit maar voor de suikertest ga ik dat weg laten.
茅茅n maand geleden
Nee je moet niet nuchter zijn, alleen als de uitslag veel te hoog is en dan prikken er inderdaad voor en na het drankje. Het drankje blijft hetzelfde, nuchter of niet.
茅茅n maand geleden
Reactie op Oumy
Heeft de gyne niet gezegd dat je nuchter moet zijn? Bij mijn testen moest i ...
Ik moest niet nuchter zijn, enkel iets lichts eten. En de dag ervoor volkoren dingen enz en oppassen met fruit en frisdrank.. is enkel bij de eerste test. Als die te hoog is, moet je voor de volgende nuchter zijn
茅茅n maand geleden
Reactie op Jonii
Ik moest niet nuchter zijn, enkel iets lichts eten. En de dag ervoor volkor ...
Dat is een kleine test..
茅茅n maand geleden
Reactie op OndernemendeTulp428600
Bah, als ik er nog maar aan denk 馃あ.
Bij mijn eerste zwangerschap twee keer ...
Hier ook zo :(((