24 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik!! Ook al let ik op wat ik gegeten heb de dag ervoor, ismijn suiker altijd hoog tijdens zwangerschap 馃珷

茅茅n maand geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Ik!! Ook al let ik op wat ik gegeten heb de dag ervoor, ismijn suiker altij ...
Oei dan toch geen zwangerschapdiabetes?

茅茅n maand geleden

Reactie op Jonii

Oei dan toch geen zwangerschapdiabetes?
Oh jawel tijdens zwangerschap heb ik alleen suiker. Nu voor mijn 2de zwanger heb weer zwangerschapdiabetes.. het is gewoon hormonen niet door eten zeggen ze.

茅茅n maand geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Oh jawel tijdens zwangerschap heb ik alleen suiker. Nu voor mijn 2de zwange ...
Ooh amai da wist ik ni.. ook geen pretje dan...馃檲

茅茅n maand geleden

Ik heb het binnen 4 weken. Mijn afspraak is in het begin van de dag, rond 9u30, dus ik ga niets eten de dag zelf (ervoor) en de dag ervoor gewoon zoals altijd, enkel misschien niet te laat, tot 20u of zo.

茅茅n maand geleden

Bah, als ik er nog maar aan denk 馃あ. Bij mijn eerste zwangerschap twee keer moeten drinken omdat het de eerste keer te hoog stond, de tweede keer moest ik dat nuchter drinken en dan om de zoveel tijd bloed laten trekken. Bij mijn tweede zwangerschap was het op het randje, maar nog net oke. Ik kijk er al naar uit... 馃檮

茅茅n maand geleden

Mij is ook uitgelegd dat het door de hormonen komt. Me gyne zei dat het te zwaar is voor je lichaam om insuline en HCG aan te maken. Dus dan gaat het de belangrijkste kiezen. En dat is dan HCG

茅茅n maand geleden

Ik moet de test nog krijgen in de ochtend. Ik ben van plan om de dag voordien normaal te eten en in de avond niets meer snoepen. En in de ochtend van de test ga ik wel ontbijten want ik denk dat ik me anders heel slecht ga voelen. Ik ga dan een omelet met een boterham eten (denk ik) normaal eet ik iedere ochtend twee stukken fruit maar voor de suikertest ga ik dat weg laten.

茅茅n maand geleden

Heeft de gyne niet gezegd dat je nuchter moet zijn? Bij mijn testen moest ik elke keer nuchter zijn. En dan prikken ze je, en dan krijg je een heel zoet drankje. En dan elke half uur prikken. Althans in BE.

茅茅n maand geleden

Nee je moet niet nuchter zijn, alleen als de uitslag veel te hoog is en dan prikken er inderdaad voor en na het drankje. Het drankje blijft hetzelfde, nuchter of niet.

茅茅n maand geleden

Reactie op Oumy

Heeft de gyne niet gezegd dat je nuchter moet zijn? Bij mijn testen moest i ...
Ik moest niet nuchter zijn, enkel iets lichts eten. En de dag ervoor volkoren dingen enz en oppassen met fruit en frisdrank.. is enkel bij de eerste test. Als die te hoog is, moet je voor de volgende nuchter zijn

茅茅n maand geleden

Reactie op Jonii

Ik moest niet nuchter zijn, enkel iets lichts eten. En de dag ervoor volkor ...
Dat is een kleine test..

茅茅n maand geleden

Ok茅. Goed on te weten

茅茅n maand geleden

50g test, de kleine, moet je 2 uur ervoor nuchter zijn. Bij de uitgebreide, 75g, moet je veel langer nuchter zijn, en inderdaad meerdere bloednames. Maar weldegelijk ook nuchter ook bij de 50g test!

茅茅n maand geleden

Reactie op Jonii

Ik moet ook niet nuchter zijn. En bij de eerste gewone test prikken ze niet voor het drankje. Ik moet dat gewoon thuis op drinken een uurtje vooraf.

茅茅n maand geleden

Reactie op OndernemendeTulp428600

Bah, als ik er nog maar aan denk 馃あ. Bij mijn eerste zwangerschap twee keer ...
Hier ook zo :(((

茅茅n maand geleden

Reactie op Jonii

Ok茅, ik moest gelijk de tweede doen vandaar.

茅茅n maand geleden

Reactie op ceriel1

50g test, de kleine, moet je 2 uur ervoor nuchter zijn. Bij de uitgebreide, ...
Zo zie maar weer. Dat elke dokter het anders doen

茅茅n maand geleden

Yes hier zo. De uitgebreide en het was meteen prijs 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Oumy

Zo zie maar weer. Dat elke dokter het anders doen
Misschien verschil tussen Nederland en Belgie?