21 Reacties

11 dagen geleden

Wij hebben dit 🥰

11 dagen geleden

Dit hebben wij - beertjes kaars met naamkaartje aan lont 15 - olijfolie flesje 15 - proefbuisje met grof zeezout (roze & wit) 15 - zakje met naamkaartje met bergkristal & rozenkwarts (positiviteit & liefde) 15 - mini snoeppotje met dragibus bollekes 13 - terra cota potje met naam & vetplantje 18 - wereldbol met verse thee viva sara 15

11 dagen geleden

Reactie op JamsFamily

Dit hebben wij - beertjes kaars met naamkaartje aan lont 15 - olijfolie fl ...
Vanwaar de beertjes kaars? Hier waren wij ook naar aan het zoeken maar vonden weinig opties!

11 dagen geleden

Reactie op RG

Vanwaar de beertjes kaars? Hier waren wij ook naar aan het zoeken maar vond ...
Wij gaan onze kaarsjes bestellen bij wiek.be

11 dagen geleden

Reactie op RG

Ik ga de kaarsjes zelf maken. Mallen bestellen op aliexpress & was kopen in de hobbywinkel.

10 dagen geleden

Ik ben er ook mee bezig! Maar wij gaan voor niet traditionele geschenkjes. Mini vetplantjes met zachtgroen sierpotje, zakje wasabi apéro nootjes, klein flesje olijfolie, kaarsjes die we zelf gieten in dino vormen en evt. nog groene marble zeepjes waar we de naam in gaan laten drukken!

10 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Ik ben er ook mee bezig! Maar wij gaan voor niet traditionele geschenkjes. ...
Ja wij hebben ook iets wat je niet gewoon uit de winkel kan halen maar dat staat niet op foto.. moet de naamsticker ook nog bestellen die hetzelfde zijn als het geboortekaartje en voor de kinderen hebben we spekkelolly’s in het lichtblauw en wit gevlochten

10 dagen geleden

Wij hebben gekozen voor simpele doosjes met snoepjes in! Ik zie veel mensen met verschillende dingen maar vind dit persoonlijk geld verspilling 😅

10 dagen geleden

Reactie op Cato 🤰🏻

Wij hebben gekozen voor simpele doosjes met snoepjes in! Ik zie veel mensen ...
Leuk!! Wij gaan het ook simpel houden, willen daar ook niet teveel geld aan uitgeven en het is nu niet dat mensen daar zoooveel mee doen. Ik heb nog bijna nooit die suikerbonen opgegeten dus dat gaan we al zeker niet doen. We gaan wss voor kaarsjes (beertje) en een snoepjesdoosje en that’s it. Less is more🩵

10 dagen geleden

Reactie op RG

Leuk!! Wij gaan het ook simpel houden, willen daar ook niet teveel geld aan ...
Ja exact! Daarom kiezen wij ook voor snoepjes, suikerbonen lusten we zelf niet en blijft vaak liggen 😅

8 dagen geleden

Wij hebben dit, globe met badzout, potje met smarties, flesje met wiskey, doosje met pepermuntjes en voor ee kids lolly's en allemaal gepersonaliseerd met hun naam

8 dagen geleden

Reactie op ansotje4

Wij hebben dit, globe met badzout, potje met smarties, flesje met wiskey, d ...
Waar heb je je flesjes gehaald? Wij zijn nog naar iets soortgelijks op zoek voor olijfolie haha

7 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Waar heb je je flesjes gehaald? Wij zijn nog naar iets soortgelijks op zoek ...
Gekocht bij ava

7 dagen geleden

Dit gaan de onze zijn. Een amber blokje met raspje Een gewoon dolsje Een kaarsje Een buisje En voor kindjes een bellenblaasje. Ook de kleuren suikerbonen zijn zoals foto. Heb spontaan dingen genomen dat mensen gebruiken en geld waardig is. Want kartonne doosjes gooien ze toch maar weg. 🙈

7 dagen geleden

Reactie op RG

Wij hebben ook beren kaarsen gemaakt met mallen van alieexpress. We zijn enkel al een tijd aan het wachten nu op kleurstoffen, ook van alieexpress dus ik vrees dat we die niet meer gaan aan krijgen 🤣 Dan wordt het maar goedkope kaarsen van de action in de juiste kleuren kopen en smelten denk ik…

7 dagen geleden

Bij ons ziet het er voorlopig al zo uit.. we hebben nog geen suikerbonen besteld maar dat gaan we rechtstreeks bij ‘de bock’ doen omdat dat letterlijk hetzelfde merk is als in de AVA maar goedkoper als je ze rechtstreeks besteld.. sleutelhangertjes en naamstickers moeten nog komen

6 dagen geleden

Ik zou graag een plantje of vetplantje geven. Waar bestellen jullie die mini potjes en mini plantjes? En mijn partner zou graag een herbruikbaar doosje geven zodat er geen afval is van karton waar je later niets mee doet. Ik had voor mijn communie ooit klik klak doosjes en die werken nog steeds, worden ook gebruikt voor kleine zaken zoals punaises en paperclips. Waar zou ik dit kunnen vinden / bestellen?

6 dagen geleden

Wat schattig allemaal😍 wanneer moet je beginnen met dit te maken?

6 dagen geleden

Reactie op Dounyaaa

Wat schattig allemaal😍 wanneer moet je beginnen met dit te maken?
Tegen mij heeft de medewerkster van de AVA gezegd dat je hier eigenlijk al perfect mee kan beginnen.. zijzelf was nu ook al bezig voor mensen die in Mei hun kindje kregen.. zijzelf is bijvoorbeeld 2 maand te vroeg bevallen en alles was al klaar bij haar dus dat was ook mooi meegenomen.. Suikerbonen blijven 2 jaar goed dusja😊

6 dagen geleden

Reactie op Zoë Vangenechten

Tegen mij heeft de medewerkster van de AVA gezegd dat je hier eigenlijk al ...
Oh wat leuk, dan ga ik me ermee bezighouden😍