15 Reacties

6 dagen geleden

Vandaag een rustig dagje.. is blijkbaar normaal.. ze ontwikkelen ook een soort slaappatroon.. als ik echt ongerust ben neem ik even mijn doppler en dan voel ik me beter.. maar meestal is hij redelijk vaak actief

6 dagen geleden

Reactie op Zoë Vangenechten

Vandaag een rustig dagje.. is blijkbaar normaal.. ze ontwikkelen ook een so ...
Ja zo'n doppler is percies wel iets om in huis te halen😉

6 dagen geleden

Reactie op Kruloeloeke

Ben er heel blij mee! Gewoon een kleine geruststelling.. ik zit er ook niet elke dag mee op mijn buik.. mss max 1-2 keer per week maar soms ook helemaal niet.. en voor wat het kost.. waarom niet..

6 dagen geleden

Ben er heel blij mee! Gewoon een kleine geruststelling.. ik zit er ook niet ...
Ja inderdaad ook eens bestellen .. mercikes voor de tip 😉

6 dagen geleden

Jaa haha ik had dit gisteren… die was zooooo stil hele dag en avond … had dan in de nacht een chocokoekje gegeten (suikers) en effe later in de nacht voelde ik EINDELIJK teken van leven oufff mijn hart 🥰!!! Het kan dus voorvallen dat er zo een dagen zijn dat ons baby’tje lekker rust

6 dagen geleden

Reactie op RelaxedCeder176007

Jaa haha ik had dit gisteren… die was zooooo stil hele dag en avond … had d ...
Ja idd blijkbaar maar dan ben je als mama snel ongerust he 🤭

6 dagen geleden

Reactie op Kruloeloeke

Ja idd blijkbaar maar dan ben je als mama snel ongerust he 🤭
Amai nog nie!!! Ik moest er zelfs over praten int midden van de nacht mijn man wakker gemaakt uit zorgen 🤣

6 dagen geleden

Reactie op Kruloeloeke

Pfff ik heb er veel over gehoord dat dat nog meer zorgen kan wekken als die doppler niet te goei werkt 🤨

6 dagen geleden

Pfff ik heb er veel over gehoord dat dat nog meer zorgen kan wekken als die ...
Ik heb deze en die werkt echt heel goed! Gewoon voldoende gel gebruiken! Bekijk Gatson - Doppler - Doppler baby - Baby hartje monitor - Babyshower cadeau - Zwangerschap - Inclusief E-book, doppler gel en batterijen - Blauw op: https://www.bol.com/nl/p/gatson-doppler-doppler-baby-baby-hartje-monitor-babyshower-cadeau-zwangerschap-inclusief-e-book-doppler-gel-batterijen-blauw/9300000156130606?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 dagen geleden

Als ik wil dat de mijne beweegt, eet ik ananas of kiwi, dan wordt hij gegarandeerd wild 😂

één dag geleden

Pfff ik heb er veel over gehoord dat dat nog meer zorgen kan wekken als die ...
Is zo’n doppler niet erg schadelijk voor je kindje ?

21 uur geleden

Reactie op Pipp@

Is zo’n doppler niet erg schadelijk voor je kindje ?
Wat is er tegenwoordig wel goed? Uiltaatgassen? Stralingen van een microgolfoven? Stralingen van een telefoon? Als je niet elke dag een uur daarmee op je buik zit zie ik er het probleem niet van😊

10 uur geleden

Wat is er tegenwoordig wel goed? Uiltaatgassen? Stralingen van een microgol ...
Ik wist niet of het schadelijk is , vandaar de vraag. Maar inderdaad er zijn nog veel dingen heel slecht maar vaak heb je daar ook geen invloed op. Alles waar ik invloed op heb wat ik weet dat niet goed is doe ikzelf vermijden. Maar dat moet natuurlijk ook iedereen voor zichzelf uitmaken ☺️ en zeker met zo’n doppler als je dat dan als moeder rust geeft dat alles in orde is draagt het ook bij aan iets positiefs toch. Alleen zelf heb ik heel veel schrik om iets verkeerd te doen.

10 uur geleden

Reactie op Pipp@

Ik wist niet of het schadelijk is , vandaar de vraag. Maar inderdaad er zij ...
Ik snap je.. ik heb een miskraam gehad vorig jaar.. ik ben ook heel bezorgd

Ben er heel blij mee! Gewoon een kleine geruststelling.. ik zit er ook niet ...
De welke heb je? 🙈