Hey
Ik ben 26 weken zwanger vandaag van ons klein mannetje .
Sinds gisteren heb ik plots bruin verlies.
Uit ongerustheid zijn we naar het ziekenhuis geweest , daar aan de monitor en was conditie goed , alsook een echo bleek ook goed .De gyneacoloog van wacht zei wel dat men placenta laag ligt maar niet voor de ingang, er waren geen tekenen dat er iets mis zou zijn.
Dus heb ik wel een spuitje gehad omdat ik bloedgroep o negatief heb voor moest het toch bloed van kindje op een of andere manier in mijn bloedbaan terecht zijn gekomen zodat ik het niet afstoot.
Derna mochten we terug naar huis .
Toch zijn we nog wat ongerust omdat het bruinverlies er nog steeds is .
Je wilt er niet aan denken, maar ergens wel schrik .
Even korte info : is men 4de zwangerschap: eerste vlekkeloos verlopen ondertussen is mijn zoon van toen al 7 jaar n
2de zwangerschap was een tweeling die hebben we moeten afgeven door een cmv infectie niet levensvatbaar dus om 29.4 weken geboren stil.
3de zwangerschap is van ons dochtertje die nu 2.5 jaar is was ook niet vlekkeloos afwijkende nipt vruchtwaterpunctie zwangerschapdiabetes alles is wel gelukkig goed gekomen .
Dit is nu onze 4de zwangerschap alles bleek goed te gaan zelfs de suikertest was in orde dit maal tot dat ik dus gisteren plots bruinverlies heb mits dokters zeggen dat er niks aan de hand is of niks zien maken we ons toch wel ongerust.
Hier iemand toevallig ervaring mee ?
Groetjes. Thalita