6 Reacties

3 dagen geleden

Ik had ook bij mijn eerste bloedverlies maar dan heel veel, ze hebben het nooit gevonden waar het vandaan kwam. Het ging over na paar dagen. Toen was ik ook ongeveerd 25 weken. Als de baby goed is moet je niet bang zijn. De bewegingen van de baby is belangerijk

3 dagen geleden

Ik begrijp je ongerustheid. Ik heb bijna 2 maanden dagelijks brunverlies gehad..Altijd pijnloos maar wel verschieten in het begin. De oorzaak is onduidelijk. Lage placenta of overgevoelige baarmoedermond.. nu is het sinds een week beter. (Ben nu 25weken) misschien omdat de placenta nu hoger zit? ik zal het nooit echt weten. Je kan altijd eens vragen of ze de lengte van je baarmoedermond meten, zolang deze niet verkort is, is er geen probleem!

3 dagen geleden

Heb je rond die tijd gemeenschap gehad? Zou daardoor kunnen komen. Maar als alles verder goed is, zou ik het gewoon rustig aan doen. En zoveel rust nemen. Is daar goed doorbloed,soms kan er een adertjes springen zonder rede. Hopelijk stopt jet snel

3 dagen geleden

Reactie op Oumy

Heb je rond die tijd gemeenschap gehad? Zou daardoor kunnen komen. Maar als ...
Neen geen gemeenschap gehad , is plots komen opdagen

3 dagen geleden

Reactie op Ons Prutske

Neen geen gemeenschap gehad , is plots komen opdagen
Vreemd. Maar ze zeggen ook zolang het oud bloed is, kan het geen kwaad. Probeer het toch los te laten, want stress is ook niet goed

2 dagen geleden

Optimistisch: oud bloed v gesprongen onschuldig bloedvaatje mss in je baarmoederhals? Al onze vaten over ons hele lijf staan bij ons nu meer onder doorbloeding en zijn weker.