5 Reacties

één maand geleden

Ik heb deze maar moet zeggen dat ik er niet veel aan vindt :p

één maand geleden

Hey, mijn kine raadt me aan dat het zwangerschapskussen absoluut zowel tussen knieën als voeten moet liggen om je bekken in evenwicht te houden, alsook een extra handdoekje onder de buik duwen als die te veel naar beneden trekt. Misschien eens het proberen waard?

één maand geleden

Ik vind deze wel handig zodat ik niet op mijn rug rol en het geeft ook ondersteuning aan mijn buik en rug. Maar wat betreft benen heb ik nog af en toe pijn. Mijn gynaecoloog zei dat je best zo’n kussen tussen je benen nog legt om de pijn te verminderen

één maand geleden

Reactie op Natashaceleste

Ik heb deze maar moet zeggen dat ik er niet veel aan vindt :p
Idem! Spijt dat ik deze besteld heb. Trekt persoonlijk op niks. Misschien wel later in de zwangerschap wel.

één maand geleden

Ik zweer bij mijn knie kussen. Ik sliep hier al mee voor de zwangerschap omdat ik een heupafwijking heb. Het is even wennen om met zoiets te slapen. Maar heel fijn dat je die met een elastiek rond je been kan vast maken en dan draait die ‘‘s nachts met je mee. Ik kan niet meer zonder. Het geeft zo’n verlichting. Deze heb ik : https://www.bol.com/nl/nl/p/douzle-kniekussen-voor-in-bed-zijslaapkussen-beenkussen-schootkussen-orthopedisch-voor-zijslapers/9300000142744741/.