8 Reacties
17 dagen geleden
Reactie op VDST
De olie moet echt ingemasseerd worden. Helpt wel echt, mag ook na de bevall ...
En heeft het dan gewerkt om geen scheuren te hebben?
17 dagen geleden
Reactie op Natashaceleste
En heeft het dan gewerkt om geen scheuren te hebben?
Bij mij niet, maar daar moet je niet mee vergelijken. Ik had een baby met een uitzonderlijk groot hoofdje (buiten de curve). De gynaecoloog had dit moeten zien en keizersnede moeten doen. Deze keer wordt het wel een keizersnede door het grote hoofdje. Ze schrokken wel want mijn scheur viel relatief mee (ze hadden met zo’n grootte van hoofd een totale ruptuur verwacht). Dus ik vermoed wel dat de olie heeft geholpen.
17 dagen geleden
Op de website van Weleda staat dit vermeld:
'Neem een ontspannen houding aan en breng een kleine hoeveelheid olie aan op het perineum. Wrijf de olie zachtjes in door met de punt van je duim u-bewegingen te maken. Rek het weefsel met je duim op door langzaam meer druk te geven. Masseer het perineum voor 3-4 minuten. Gebruik Perineum Massageolie meerdere keren per week vanaf week 34 van de zwangerschap.
Gebruik Perineum Massageolie niet in geval van vaginale infecties of bij voortijdige weeën. Raadpleeg bij twijfel de verloskundige of arts. Meer informatie vind je in de bijsluiter.'
Dus wachten tot week 34 of zou dit vroeger ook al mogen?
17 dagen geleden
Reactie op Sarah01_
Op de website van Weleda staat dit vermeld:
'Neem een ontspannen houding ...
Ooh oke da's handig :) wel miss toch tot dan wachten je kan het altijd 2x per dag doen wanneer de tijd nadert, nee?
17 dagen geleden
Ik heb die butter creme van weleda en OMG heerlijk geurloze vettige boter creme 🧈!!! Echt een aanrader ☺️
17 dagen geleden
Reactie op RelaxedCeder176007
Ik heb die butter creme van weleda en OMG heerlijk geurloze vettige boter c ...
Haha ja heb deze geprobeerd kei goed. Ik gebruik relastil