12 Reacties
25 dagen geleden
Ik heb hier dus ook last van gehad, was zo vermoeid, dat sporten echt niet in me opkwam. Gelukkig hield de puppy me wel lekker actief en heb dus ook iedere dag gewandeld. Ik ga proberen vanaf volgende week 1x echt een moment te nemen om te sporten. En als meer lukt great, zo niet geen probleem. Gewoon goed luisteren na je lichaam. En vergeet niet dat sommige oefeningen niet meer mogen momenteel, zoals bepaalde buikspieroefeningen
25 dagen geleden
Op verschillende locaties in Nederland en België heb je powermama dat is krachttraining tijdens de zwangerschap misschien is dat een goede opstart en voel je je daarna weer goed genoeg om de draad terug op te pakken?
Ik heb net een 8weken traject doorlopen en was daar echt super content van. Vanaf nu heb ik gewoon een beurten kaart en boek ik via de app wanneer ik nog eens een training meepik
25 dagen geleden
Reactie op Angele123
Ik heb hier dus ook last van gehad, was zo vermoeid, dat sporten echt niet ...
Ja klopt! Ik ga morgen beginnen vind het heel spannend met zo een zwangere buik🙈
25 dagen geleden
Reactie op BevlogenLeisteen675687
Op verschillende locaties in Nederland en België heb je powermama dat is k ...
Oh wat leuk! Dat ga ik zeker eens bekijken bedankt
25 dagen geleden
Reactie op Jonii
Ik doe ook krachttraining en cardio. Ik let er gewoon op dat ik niet te zwa ...
Oh wat super van jou! Doe je dit al sinds het begin? En helpt dit om niet al te veel bij te komen?
25 dagen geleden
Reactie op Jonii
Ja helpt wel en vooral tegen kwaaltjes 😊 kben nu 8 kg bijgekomen maar das ...
Hahaha zalig! Hoever ben je nu alsnik mag vragen?❤️
25 dagen geleden
Reactie op WelwillendeMuzieknoot361385
Hahaha zalig! Hoever ben je nu alsnik mag vragen?❤️
Nu 23 weken. En fitness doe ik al lang maar was er ook wel een paar maand mee gestopt wegens de misselijkheid. Nu gewoon terug begonnen maar niet overdreven.. niet bv elke dag. En afwisselen met een dagje wandelen of is een kwartiertje fietsen. Kwil gewoon elke dag iets van beweging hebben gedaan. Voor mezelf 🥰 en tis goe voor de baby blijkbaar als u hart eens wat sneller slaagt. Je mag alleen niet buiten adem zijn blijkbaar.
25 dagen geleden
Reactie op Jonii
Nu 23 weken. En fitness doe ik al lang maar was er ook wel een paar maand m ...
Okee echt super goed van jou! Ik wandel idd ook heel veel maar al 6 maand geen fitness meer. Ben ook 8kg bijgekomen ondertussen🙈