4 Reacties

vor 3 Tagen

Hier ook van nature een platte buik en sinds ik de 6 maanden gepasseerd ben, kan ik precies nimeer vooruit... heel de tijd een heel gespannen gevoel, alsof mijn buik de hele dag samentrekt en er geen plaats meer over is.. sinds een paar dagen ook veel pijn rond de navel.. blijkbaar groeit de buik enorm snel nu de laatste maanden en komt er dus nog meer rek te staan op onze buik. Heb juist met mijn vroedvrouw gestuurd daarover.. voel mij fysiek echt helemaal bij nul nu.. echt vreemd en heel oncomfortabel

vor 3 Tagen

Hier ook.. zo een gespannen gevoel zeker in de avond.. alsof hij op ontploffen staat.. daardoor ook last van mijn rug.. soms heb ik dan schrik wat dat gaat geven in de toekomst.. want oke we zijn over de helft maar ook nog maar 22+5w.. heb het gevoel dat ik niet meer van plaats ga geraken op 30/35 weken..

vor 3 Tagen

Ik heb dit ook! Had geen superstrakke buik maar had nu ook niet veel vetjes of vel daar, dus idd trekkend gevoel… ik probeer goed te smeren!

vor 2 Tagen

Hier ook! Normaal had ik platte buik en nu op 25weken lijkt die echt al gigantisch. Ook constant een opgeblazen oncomfortabel gevoel dat de laatste week echt veel erger geworden is. Zeer veel rugpijn en spanning op mijn ribben. Kan ineens ook veel minder doen. En het ergste moet nog komen denk ik dan 😅 maar geen idee wat je er aan kan doen helaas. Ga nu wel naar de kiné voor mijn rug