12 Reacties
één maand geleden
Hmmm , moet niet makkelijk voor je zijn..
Als het je kan helpen men schoonbroer durfde zijn vrouw haar buik zelfs niet aan te raken tijdens de zwangerschap omdat hij niks mis wou doen . Ik denk zeker wel dat je man je nog altijd even schoon of schoner vindt. Je bent tenslotte zijn kind aan dragen. Wat miss wel kan helpen is naar hem toe uiten dat je seks echt geen probleem vindt doorheen de zwangerschap. En dat dit ook geen kwaad kan. Ik voel mezelf ook niet echt aantrekkelijk op Dit moment. Wij nemen het eerder als een avontuur aan ook wat betreft de lichamelijke dingen die bijkomen. Ik ben zelf ook wel een beetje hypochonder. Maar het helpt eraan als je denkt dat dit allemaal natuurlijke dingen zijn die iedere vrouw meemaakt :). Hoe ik uit eigen ervaring geleerd heb is dat dingen doen waarvoor je u schaamt juist beter is . Want als je ze vaak genoeg doet dan schaam je u er niet meer voor :)
één maand geleden
Ik merk vooral dat mijn vriend het minder fijn vind om mijn borsten nu aan te raken aangezien ik al wat melk lek af en toe. Dit maakt mij ook enorm onzeker… Hij geeft wel vaak het compliment dat ik ‘mooi zwanger ben’ maar ik het maakt me wel echt onzeker dat hij ‘vies is’ van mijn ‘milky borsten’ ookal begrijp ik het ook wel ergens dat hij eraan moet wenen dat het nu eenmaal een tijdje fabriekjes voor onze man gaan zijn 😅
één maand geleden
Reactie op Lenka.dl
Ik vraag mij soms af ‘of wij hier wel echt voor zijn gemaakt’ wat een aansl ...
Amai lichamelijk en emotioneel... en dan zegt hij dat ik dat nu als excuus gebruik terwijl ik er echt ni aan kan doen dat ik nu zo ben voor de moment 😅 ik wou dat het gemakkelijker was
één maand geleden
Hey wat vervelend voor je. Ik had vroeger ook heel veel schaamte en haat tegenover mijn lichaam. Een paar jaar geleden ben ik burlesque lessen gaan volgen en dat heeft mijn echt enorm geholpen. Eerst was het echt heel moeilijk en pijnlijk maar nu merk ik echt dat ik zo veel beter om kan met mijn lichaam. Wel iets voor na de zwangerschap misschien. Xx
15 dagen geleden
Ooh zo moeilijk voor je!
Ik was ook zo onzeker voor dat m’n eerste dochter werd geboren, maar daarna niet meer. M’n lichaam is nooit meer hetzelfde geweest… maar ik heb m’n dochter kunnen dragen dus we mogen echt wel trots zijn op ons lichaam!
Elke vrouw mag trots zijn.
Na de borstvoeding werd ik ook super onzeker omdat m’n borsten ineens super slap werden en ik heb al geen grote borsten dus dan had ik het wel effe lastig.
Ik dacht dat het kwam door de borstvoeding maar dat was niet het geval want ik ben 1,5maand geleden op 31weken van een stilgeboren zoontje en dus geen borstvoeding kunnen geven en m’n borsten zijn ook weer slap.
Ik trek er mij eigenlijk niks meer van aan. Ik draag wat comfy is, en wat goed voelt voor me.
Zo voel ik me ook stukken beter.
Weet je partner dat?
Vind het wel erg voor je 😢
15 dagen geleden
Reactie op Mama.van.twee
Ooh zo moeilijk voor je!
Ik was ook zo onzeker voor dat m’n eerste dochter ...
Ja hij weet dat wel en probeert mij ook gerust te stellen met hoe sterk ik ben en dat ik mooi zwanger ben enz. Maar dat is moeilijk om aan te nemen. Jaa onze hersentjes maken soms rare kronkels 😅 we geraken er wel door zeker, bedankt voor u reactie allesinds ❤️☺️
15 dagen geleden
Is jouw partner er zich bewust van hoe onzeker jij jou hierover voelt? Kan je hierover met hem in gesprek gaan ? Ik lees in een eerder bericht dat hij zegt dat je excuses maakt doordat je zwanger bent. Zo lijkt hij niet echt begripvol over te komen. Maar dat zegt mijn man ook wel eens tegen mij. Dan zeg ik ‘ dan doe maar alsof je het begrijpt! ‘
Je hebt de foto’s in je dagboek openbaar staan. Je ziet er echt super goed uit! Helemaal niets om je zorgen over te maken. Het zit echt in je hoofd hoor. Goed over praten met je partner, of misschien net niet want die snappen er vaak toch niets van. Misschien een keer een mooi setje aantrekken om de dingen terug wat spannender te maken… en anders de boel de boel laten. Probeer je er maar niet te druk in te maken. Je bent wel een kindje aan het maken met jouw lichaam he!! Gewoon proberen beweeglijk te blijven ( je kan ook fijne yoga video’s doen via YouTube ) en lekker genieten van je zwangerschap zonder jezelf te oordelen. En na je zwangerschap kan je weer op je lichaam gaan focussen mocht je dat willen. Maar nu is je baby’tje prioriteit.
15 dagen geleden
Hier nog niet onzeker dus kan je daarmee niet helpen maar het hypochondere herken ik helemaal! Was helemaal onder controle maar nu door de hormonen, weer helemaal bij af lijkt het 😅