4 Reacties
25 dagen geleden
Kan je niet tijdelijk terecht bij familie? En hoe komt het dat je niets kan huren als je een vast inkomen hebt + ziekenkas? 😅 Gewoon oprecht een vraag, ik ken er helemaal niets van.
Lijkt me sowieso een erg moeilijke situatie om 1, laat staan 2, kinderen in op te voeden 😓 Hopelijk vind je snel een oplossing!
25 dagen geleden
Reactie op Decrolise
Kan je niet tijdelijk terecht bij familie? En hoe komt het dat je niets kan ...
Mijn vast inkomen is van de ziekenkas omdat ik invalide ben daarmee. Maar familie neen niet per direct dat maakt dus een groot probleem. Daarom ik sta met mijn handen in het haar niet meer wetend wat te doen, ik huil alleen nog maar 😥
25 dagen geleden
Heb je vrienden ev? Men kan je baby niet afnemen als je een dak boven je hebt.
Kan je een tel doen naar je burgemeester? Mss kan hij of zij een noodwoning voor je regelen.
Huren is lastig omdat rotmakelaars via 1/3e regel werken. Hoewel dat onzin is en je met 1/2e budget huurkosten perfect kan leven
25 dagen geleden
Tip: huurpanden die online verschijnen direct kandidaat stellen en diezelfde dag bezichtiging aanvragen en niet op de baby focussen maar dat je vb goede spaarder bent en perfect stipt je huur kan betalen. Altijd handig stel je kan bewijs v huurwaarborg+1m huur laten zien als in dat bedrag op je zichtrek laten staan