9 Reacties

één maand geleden

Yes same, ben nu 19w 1d en ik heb komende dinsdag mijn 20w scan. Ook nog nooit gevoeld. Mijn gynae zei de vorige keer niet waar m'n placenta lag dus ik gok ook langsvoor 😅 Als je Googelt kan het tussen de 22 en 28 weken pas zijn! 😩😩😩

één maand geleden

Ik ook 21w zwanger, maar van een tweeling. Bij de rechterbaby ligt placenta vooraan en bij de linker achteraan, baby rechts voel ik niet goed bewegen, baby links wel heel goed. Zou me niet teveel zorgen maken hoor. Over een aantal weekjes voel je t heel goed denk ik.

één maand geleden

Hier hetzelfde, ben dinsdag 21 weken en mag dan langsgaan voor de 20weken echo en voel ze ook nog niet. Placenta ligt vanvoor heb al van veel vrouwen gehoord dat ze dit soms pas rond week 24 hadden of later zelf. Komt goed☺️

één maand geleden

Dankjewel voor de reacties!! 🙏🏻 soms heb je toch wel echt even die bevestiging nodig eh 🙈🤭

één maand geleden

Reactie op Looke

Dankjewel voor de reacties!! 🙏🏻 soms heb je toch wel echt even die bevest ...
Ken het! Zij gisteren nog tegen men vriend dat ik het echt jammer vind dat ik ze nog niet voel.. Maar we gaan het wel rap voelen zeker ☺️🤞

één maand geleden

Hier bij 20weken echo geen gevoel. Wel veel beweging op de echo te zien. Daardoor was ik ook bezorgd. Probeer zoveel mogelijk te ontspannen. Ik heb de baby op 22 weken voor het eerst gevoeld en nu is het vooral als ik zit dat ik die voel. Leuk op het werk achter mijn bureau, ook in de auto of zetel. 😍

één maand geleden

Reactie op Aliske

Hier bij 20weken echo geen gevoel. Wel veel beweging op de echo te zien. Da ...
Wat een geruststelling met de echo! 🍀😇 Het zijn toch kleine kapoentjes eh 😊 Goede tip, meer ontspannen en genieten van de zwangerschap! De tijd vliegt voorbij 🥰 Geniet van jullie bewegelijk frummeltje 🤩

één maand geleden

Ik was op 22wk ook maar 500g bij (ben wel te zwaar dus is meestal zo dat je dan minder bijkomt), baby was wel aan de kleine kant maar voor de gynaecoloog alles normaal

één maand geleden

Reactie op DierbareRegendruppel348506

Ik was op 22wk ook maar 500g bij (ben wel te zwaar dus is meestal zo dat je ...
Zelf weeg ik 56kg maar inderdaad met de meting hadden ze het bij ons ook over een “kleiner” bovenbeentje, maar moesten ons totaal geen zorgen maken want de grafiek zat goed 🙏🏻