8 Reacties

17 dagen geleden

Heb hetzelfde gehad gisteren! Echt verschrikkelijk.. ik heb ook constant het gevoel dat mijn rug eens goed gekraakt moet worden maar dit mag ik niet meer zelf doen zei de osteopaat.. weet niet wat ik ermee moet doen eigenlijk

17 dagen geleden

Ik heb dit ook helaas ik kan amper nog ergens zitten gisteren wou ik pannenkoekje gaan eten kon niet eens 10 minuten gaan zitten zonder helse rugpijn :(

17 dagen geleden

Dit klinkt als bekkeninstabiliteit. Dit komt omdat je gewrichten soepelder worden en je stand van rug anders wordt ter voorbereiding om gewicht te dragen van je baby. Veel rusten en pijnstilling gebruiken als het nodig is. En in 3de timester een buikband aandoen.

16 dagen geleden

Ik slaap ook al enkele weken super slecht door pijn in m'n onderrug die uitstraalde naar m'n linkerbeen. Ik ben vorige week voor de eerste keer naar de kine geweest en ze heeft met naalden m'n spieren losgewerkt en de druk weggenomen. Dit is al iets beter, maar de bekken zijn zo ondraaglijk. Ik heb soms de macht niet om me van m'n zijde naar de rug te draaien 😥 Morgen moet ik voor de tweede keer naar de kine dus hopelijk zal het nog beteren. Het beste wat ik zou aanraden is kijken voor kine voor je rug ofwel al je prenatale kine aanvragen, want daar heb je recht op 9 beurten.

16 dagen geleden

Reactie op Zoë Vangenechten

Heb hetzelfde gehad gisteren! Echt verschrikkelijk.. ik heb ook constant he ...
Ohnee jammer dat je dit ook hebt! Misschien kan je osteopaat het wel op een andere manier loswerken? Hopelijk heb je er niet meer te lang/veel last van!

16 dagen geleden

Reactie op Mommy22yearskiki

Ik heb dit ook helaas ik kan amper nog ergens zitten gisteren wou ik pannen ...
Dat is vervelend! Nu heb ik ook wel constant rugpijn maar niet nog zo erg dat ik niet meer kan zitten. Het was vooral echt erg dat ene anderhalf uur toen kon ik echt niets meer. Hopelijk geraak je toch nog snel van je pijn af!

16 dagen geleden

Reactie op Amy012345

Dit klinkt als bekkeninstabiliteit. Dit komt omdat je gewrichten soepelder ...
Bedankt voor je reactie! Ik ga dit zeker eens navragen bij mijn kine als ik er deze week kom.

16 dagen geleden

Reactie op Shaunixdl

Ik slaap ook al enkele weken super slecht door pijn in m'n onderrug die uit ...
Ik ga het zeker eens bespreken met mijn kine dan deze week. Hopelijk kan die iets doen om het wat draaglijker te maken. Ik hoop dat je tweede kinebeurt nog helpt en je pijn snel betert!