8 Reacties

één maand geleden

Luister even de 24 baby podcast 20 weken zwangerschap. Deze gaat er toevallig over!

één maand geleden

Ik denk dat ik er een paar nachten geleden ook last van heb gehad, maar nu weer helemaal niet meer.. Het voelde wat ongemakkelijk en mijn buik voelde ook hard aan. Met eventjes rondwandelen werd het beter, maar het is wel een paar keer teruggekomen die nacht. De volgende dag had ik meer last van bandenpijn dan gewoonlijk, maar niet meer hetzelfde gevoel als 's nachts. Ik ben er maar vanuit gegaan dat dit normaal was

één maand geleden

Amai ik zie ook af. Ik heb precies de hele dag een druk op mijn onderbuik. Mega lastig, kvoel mij al 9 maand zwanger 😅 maak mij ook wel zorgen hierrond..

één maand geleden

Bij mij is dit begonnen met 18w, voelt al vaak hard aan maar soms trekt die zich nu al wat samen voor een aantal seconden. Heb het een beetje opgezocht en normaal kan je dit al in je 2de trimester hebben. Maar ga het toch ook eens vragen bij de dokter.

één maand geleden

Heb hier ook wel regelmatig last van. Morgen 20w en ik moet zeggen dat het al bezig is vanaf 17w. Ik heb wel de laatste weken mijn voeten onder m’n lijf gewerkt en heel veel stress gehad. Merk met nu iets meer te rusten iets beter is maar nog steeds aanwezig. Maandag vraag ik het ook even na bij de gynaecoloog.

één maand geleden

Dit kan zeker al rond deze termijn! De vroedvrouw zei dat dit geen kwaad kan, maar mag max 10x per dag voorkomen en anders zou ik contact moeten opnemen. Stress of spanning vb kan een uitlokkende factor zijn

één maand geleden

Ik had mijn vorige zwangerschap ook sinds 18weken echt heel vaak harde buiken, meer als 10 per dag, mijn buik nam ook echt heel rare vormen aan toen ik het had, nam magnetop daarvoor maar moet nu zeggen dat dat niet zo hard hielp. Als je mager bent, voel je dat nu eenmaal veel harder.. het was zelfs soms wel eens om de 5 minuten waardoor ik 1x naar spoed ben gegaan maar alles bleef in orde tot het einde :). Deze zwangerschap net hetzelfde maar maak er mij nu totaal geen zorgen meer om 😅. Er is bij mij ook niet echt een verband tussen rustig aan doen en minder harde buiken hebben, het bleef hetzelfde.

één maand geleden

Ik heb ookal harde buiken gehad. De gynea zei dat als ik dit nog heb ik gewoon extra rust moest nemen en mij hier verder niet al te veel zorgen in moest maken tenzij het té vaak voor kwam