79 Reacties

vorig jaar

Nipt duurt meestal 10 dagen. Daarmee dat er staat โ€˜volgtโ€™
Hi Saar, Als er volgt bij staat zijn ze ermee bezig, dit kan vandaag afgerond zijn of pas maandag dat je de resultaten ziet. En inderdaad NIPT uitslagen duren 7 ร  10 dagen. Maar bij de ene kan het al na 3 dagen zichtbaar zijn. PS: Ik werk zelf in het labo.

vorig jaar

Reactie op ๐—–๐—›๐—”๐—œ๐— ๐—” ๐—™๐—˜๐—ก๐——๐—œ

Hi Saar, Als er volgt bij staat zijn ze ermee bezig, dit kan vandaag afge ...
Hey Chaima, oh super! Dankjewel voor je uitleg, nu is het duidelijk!๐Ÿฅฐ

vorig jaar

Hi Saar, Als er volgt bij staat zijn ze ermee bezig, dit kan vandaag afge ...
Ik heb gehoord dat het sneller zou zijn als je rechtstreeks in een labo bloed laat afnemen? Klopt dit? Of duurt het even lang?

Reactie op Julie2023mei

Ik heb gehoord dat het sneller zou zijn als je rechtstreeks in een labo blo ...
Ja inderdaad dat klopt, zoals in Antwerpen heb je afnamecentra van het labo zelf of je kiest ervoor om naar een ziekenhuis te gaan die een labo heeft, dat is ook even snel.

vorig jaar

Nipt duurt langer ;) 1week a 10 dagen...

Reactie op Messanga85

Nipt duurt langer ;) 1week a 10 dagen...
Ze zeggen 5 tot 10 dagen maar dat geldt niet voor iedereen zo. Heel veel krijgen al vanaf de 3e dag hun resultaten te zien via Cozo.

vorig jaar

Bij mijn eerste kindje heeft het 8 dagen geduurd. Ben benieuwd hoelang het nu gaat duren. Heb mijn nipt vrijdag 25/10 laten uitvoeren. โ˜บ๏ธ

Reactie op Nenuphar

Bij mijn eerste kindje heeft het 8 dagen geduurd. Ben benieuwd hoelang het ...
Ik hoop dat u ook snel uw uitslagen krijgt! En ik heb 2 kinderen en bij mij stond het al vanaf dag 3 online op Cozo. Ze zeggen altijd 5 ร  10 dagen om de mensen gerust te stelen.

vorig jaar

Ja inderdaad dat klopt, zoals in Antwerpen heb je afnamecentra van het labo ...
Kan je evt enkele voorbeelden geven van laboโ€™s in Antwerpen (ben niet echt thuis in die sector), dan kan ik eens een kijkje nemen :)! Merci!

Reactie op Julie2023mei

Kan je evt enkele voorbeelden geven van laboโ€™s in Antwerpen (ben niet echt ...
Ja zeker hoor, ik kan u de dichtstbijzijnde afname centrum geven, vanwaar in Antwerpen bent u als ik vragen mag, echt Antwerpen stad of? En dat is graag gedaan hoor! ๐Ÿ’ซ

vorig jaar

Ja zeker hoor, ik kan u de dichtstbijzijnde afname centrum geven, vanwaar i ...
Best misschien vlakbij Sint Augustinus indien mogelijk? Daar ergens in de buurt of Edegem of Wilrijk mag zeker ook. Moet je daar trouwens een afspraak voor maken of kan je daar gewoon binnenstappen zonder afspraak? Merci alvast!!

Reactie op Julie2023mei

Best misschien vlakbij Sint Augustinus indien mogelijk? Daar ergens in de b ...
https://www.aml-lab.be/nl/contact/phlebotomycenter Dit is een link waar ze allemaal op staan, deze werken met labo AML. Ze zijn zonder afspraak, je moet wel de openingstijden even nakijken. En nee hoor is graag gedaan! ๐Ÿ’ซ

Reactie op Julie2023mei

Best misschien vlakbij Sint Augustinus indien mogelijk? Daar ergens in de b ...
Je hebt ook deze, is een verpleegster die aan huis komt of daar ook bloedafnames doet en deze is in Wilrijk. Je moet eens even kijken en als je vragen hebt kan je ze ook altijd opbellen. Groetjes, Chaima ๐Ÿ’ซ

vorig jaar

Ze zeggen 5 tot 10 dagen maar dat geldt niet voor iedereen zo. Heel veel ...
Hey Chaima, is dat 3 werkdagen of echt gewoon kalenderdagen?

vorig jaar

Want ik heb donderdag 24 rond 17:30u bloed laten trekken. Dus tel ik dan het weekend erbij?

Reactie op Saar970

Want ik heb donderdag 24 rond 17:30u bloed laten trekken. Dus tel ik dan he ...
Hi Sara, Omdat je om 17u30 bloed hebt laten trekken reken je pas vanaf de volgende dag, dus in uw geval is vrijdag uw eerste reken dag en zaterdag werken wij ook, dus uw resultaten moeten ofwel deze avond ofwel morgen online staan.

vorig jaar

Hi Sara, Omdat je om 17u30 bloed hebt laten trekken reken je pas vanaf de ...
Mercikes, Chaima๐Ÿฅฐ

Reactie op Saar970

Mercikes, Chaima๐Ÿฅฐ
Dat is graag gedaan hoor Saar! ๐Ÿ’ซ๐Ÿค

vorig jaar

Dat is graag gedaan hoor Saar! ๐Ÿ’ซ๐Ÿค
Ik heb mijn resultaten nog steeds niet binnen๐Ÿ˜ช Mijn gynaecoloog had wel aangegeven dat het rond de 5 a 10 dagen zou kunnen duren. Maar ik dacht omdat het toch al eventjes op cozo staatโ€ฆ Zou dat een slecht teken kunnen zijn?