10 Reacties

één maand geleden

Ik denk voor ons als ouders dat het anders is.. ik zou nu wel nooit door andere mijn kind laten gekust worden.. zeker niet op de mond..

één maand geleden

Ik heb dat ook gehoord , men ma reageerde er heel slecht op toen ik zei dat we dit overwogen dat familie ons kindje niet zou mogen kussen gwn in het gezicht de eerste 3 m

één maand geleden

Reactie op Natashaceleste

Ik heb dat ook gehoord , men ma reageerde er heel slecht op toen ik zei dat ...
Bij mij reageerden ze ook ni zo goed… vandaar dat ik het nog eens hierin vroeg want ze zeggen dat ik mijn baby ook niet teveel in een kokonnetje mag steken

één maand geleden

Reactie op VerrukkelijkeKomodo741855

Bij mij reageerden ze ook ni zo goed… vandaar dat ik het nog eens hierin vr ...
Da's nog zacht uitgedrukt de mijne zei dat ze dan maar niet op bezoek de komt voor3 m 😅

één maand geleden

Da's nog zacht uitgedrukt de mijne zei dat ze dan maar niet op bezoek de ko ...
Ohnee… das wel moeilijk als ze je grenzen ni proberen respecteren…

één maand geleden

Meestal als je uitlegt waarom begrijpen ze het wel... bij ons begrepen ze het en zeiden ze dat het vanzelfsprekend is dat alleen ouders dat doen als ze nog zo klein zijn.. eens ze peuter zijn is wat anders (in het gezichtje)

één maand geleden

Ik heb dat ook gehoord , men ma reageerde er heel slecht op toen ik zei dat ...
Toon ze maar een filmpje van een baby die een zware handicap heeft overgehouden aan zo een kus, dan begrijpen ze dat zeker. Veel mensen weten gewoon niet wat de gevolgen kunnen zijn...

één maand geleden

Hier mag dat absoluut niet, nog steeds niet nu 3j Zeker voor een baby is het gevaarlijk, wij als ouders doen het ook niet

één maand geleden

Vooral in RSV seizoen is dat afgeraden. Wij hebben daar met mijn eerste kindje eigenlijk geen afspraken rond gemaakt maar merk dat bij ons bijna niet gebeurd. Ik heb mijn dochter zelf wel van dag 1 kusjes gegeven maar sowieso nooit op de mond. Vind dat een vreemd concept 🙈

één maand geleden

Reactie op Annevbh

Vooral in RSV seizoen is dat afgeraden. Wij hebben daar met mijn eerste kin ...
HSV is nog schadelijker. Je kind kan er een blijvende beperking aan overhouden voor de rest van zijn/haar leven