25 Reacties
één maand geleden
Ik snap je frustratie helemaal. Maternity wear is zo beperkt en ook niet zo mooi. Ik probeer nog steeds bij de ‘normale’ collectie broeken te vinden met een elastiek bv. En koop die dan in een maatje groter. Maternity jeans vind ik verschrikkelijk, zeker als je altijd gewend bent geweest om hoge taille broeken aan te trekken. Probeer ook eens gebreide kleedjes? Die kan je ook bij de normale collectie aankopen en rekken goed mee met je buikje.
één maand geleden
Het is wel jammer dat alles voor zwangere vrouwen van kledij bij de meeste winkels enkel nog online is ik heb van het weekend naar H&M geweest en daar hing wel een een beetje maar niet voor te zeggen heel veel
één maand geleden
Paradisio heeft ook kleding maar hangt ook een prijskaartje aan, H&M heeft in sommige winkels veel in andere weinig eens informeren bij een werknemer. Voor t shirts en truien kijk in op shein.
één maand geleden
JBC heeft ook een collectie zwangerschapskledij. Als je liever een fysieke winkel wilt, dan heb je Tutti e Due in Heist-op-den-Berg (heeft ook een online winkel), Kangourou (Zaventem), etc. Dat is voor als je eerder van het centrum van het land bent. Anders kan je gewoon eens jou (dichtstbijzijnde) stad/provincie ingeven en dan ‘zwangerschapskledij. Dan zal je ook wel een lokale winkel vinden.
één maand geleden
Veel op SHEIN en only maternity heeft ook leuke dingen! Zeker zalando lounge in de gaten houden!
één maand geleden
Reactie op CharmanteZwaluw418620
Ik snap je frustratie helemaal. Maternity wear is zo beperkt en ook niet zo ...
Exact! Ik draag meestal hoge taille dus pfft. Idd wollen kleedjes heb ik er 2. Maar heb soms gewoon zin om een broek aan te doen zodat ik ook nog van mijn truien kan genieten, maar vind geen leuke modellen. Enkel leggings… 😔
één maand geleden
Reactie op RG
Exact! Ik draag meestal hoge taille dus pfft. Idd wollen kleedjes heb ik er ...
I knooow, ik mis ook mijn oude jeans :(
één maand geleden
Goed punt dames ivm het karige aanbod.
Lijkt wel alsof wij zwangere vrouwen ons niet met klasse mogen kleden maar enkel zoals men deed in de jaren 50 a 70
Ofwel verstopt de kledij het ofwel net heel zichtbaar, ofwel zo loshangend dat het op lakens trekt.
Althans zo heb ik soms het gevoel met de zoektocht naar zwangerschapskledij (no offence)😅😅😅
Gegokt en bij de website v lidl borstvoeding bh (lijkt op topje topje bh zonder beugels) besteld.
Tot verbazing nog 2x2 sets bijbesteld. Zelf 2maten groter moeten nemen om niet te spannend te heb maar ze lijken best elegant en goede prijs🥰🥰🥰 wnr je 2maten groter neemt kunnen ze zeker in de droogkast ze krimpen nauwelijks
Partner vond ze ook wel wat hebben😊
één maand geleden
Ik koop vrijwel alles op vinted, vaak in combinatie met baby kleertjes voor wat korting. Veel goedkoper en duurzamer😇
één maand geleden
De zwangerschapsjeans van h&m zitten echt super goed en zijn heel mooi, daarom een normale trui of leuk hemd en leuke schoenen onder. Werkt prima 😁👍
één maand geleden
Reactie op Sophievleminck
De zwangerschapsjeans van h&m zitten echt super goed en zijn heel mooi, ...
Mag ik vragen welke je hebt? Online is de keuze redelijk groot 😛. Ik mis het ook om een jeans te dragen maar zit momenteel in een tussenperiode. Mijn buik is te dik voor mijn gewone jeans maar wss te klein voor een zwangerschapsjeans.
één maand geleden
Reactie op Nenuphar
Mag ik vragen welke je hebt? Online is de keuze redelijk groot 😛. Ik mis h ...
Mag ik je een tip geven? Bestel en een paar en pas ze in de winkel of thuis en stuur terug wat niet fijn zit. Voor iedereen verschillend. In Gent heb je bij H&M redelijk wat keuze qua broeken. Maar weet niet of da in jou buurt is natuurlijk 😉 succes kiezen!