29 Reacties

Mijn HCG was 8557 op 5w4d, waardoor ze mij ook verder schatte. Die nacht een bloeding gehad waardoor er een echo is gebeurd de dag nadien en bij mij was er maar 1 te zien, en hierdoor weet ik dat ik toch minder ver ben dan eerst gedacht. Ik denk dat je best afwacht tot je een echo hebt. 馃槉

4 maanden geleden

Ik zat op 5+4 op 14448, wat mij ook heel hoog lijkt. Telefonisch werd doorgegeven dat dit op de curve lag en mooi in lijn was met mijn vorige bloedresultaten. Maar hebben pas 3/10 onze eerste echo. Dus nog even afwachten.

4 maanden geleden

Ik stond boven de 60 000. Maar is miss een andere waarde?

4 maanden geleden

Reactie op EmpathischeZonnestraal510762

Mijn HCG was 8557 op 5w4d, waardoor ze mij ook verder schatte. Die nacht ee ...
Oh, en alles oke nu? Geen gevolgen van de bloeding? Moet schrikken zijn! Hopelijk is alles oke

Reactie op BabyS25

Oh, en alles oke nu? Geen gevolgen van de bloeding? Moet schrikken zijn! H ...
Ja eerst dachten ze een miskraam, maar deze dinsdag opnieuw een echo gehad en er was een hartje te zien dus toch al wat beter gerustgesteld. Een echte emotionele rollercoaster. Nu na 2w nog eens een echo en dan zou ik vrij zeker mogen zijn dat alles goed is.

4 maanden geleden

Ja eerst dachten ze een miskraam, maar deze dinsdag opnieuw een echo gehad ...
Gelukkig dat alles er goed uit zag. En goed dat jullie het hartje konden zien, dan ben je al wat gerust. Twee weken is wel opnieuw lang wachten Ik heb sinds vandaag steken in mijn zij (geen bloed), maar maak me ook wat zorgen hopelijk is het snel een weekje verder en weten we meer

Reactie op BabyS25

Ik heb ook wel wat steken, maar de gynaecoloog zei dat dit normaal was. Dus maak me er momenteel nog niet te veel zorgen over. Ik hoop mee dat we rap een weekje verder zijn

4 maanden geleden

Ik heb ook wel wat steken, maar de gynaecoloog zei dat dit normaal was. Dus ...
Ook goed dat de app hier is om elkaar wat raad te geven en elkaar wat gerust te stellen 馃槉 We hopen op het beste 馃崁馃崁

4 maanden geleden

Mijn HCG was 8557 op 5w4d, waardoor ze mij ook verder schatte. Die nacht ee ...
Oh ok茅 top! Dankjewel 馃槉

4 maanden geleden

Ik heb op 5+3 een HCG van 12339 en vandaag echo gehad. Er is er eentje! 馃榿

4 maanden geleden

Reactie op Mommyoftwo2.2

Ik heb op 5+3 een HCG van 12339 en vandaag echo gehad. Er is er eentje! 馃榿
Oh, goed op te lezen. Ik kom ik de buurt van jouw hcg, en hoop ook op eentje 馃檲 volgende week weten we meer.

4 maanden geleden

Reactie op Natashaceleste

Ik stond boven de 60 000. Maar is miss een andere waarde?
Ik zit nu ook op 6 a 7 weken rond de 60000.

4 maanden geleden

Reactie op BabyS25

Oh, goed op te lezen. Ik kom ik de buurt van jouw hcg, en hoop ook op eentj ...
Ik ben ook benieuwd voor jou!

4 maanden geleden

Mijn hcg was op 5+5 al 26551. Ook best hoog dus. Mijn zus heeft ook een tweeling maar dat wil niet perse iets zeggen natuurlijk. Ik heb 9/10 Mijn eerste echo. Spannend!

4 maanden geleden

Ik ben volgende week dinsdag ook 6 weken en dan ga ik mijn bloed opnieuw afnemen want volgens de dokter was het te veel ik zal het jou laten weten. Ben zo benieuwd 馃ス straks is het een tweeling 馃懐

3 maanden geleden

Reactie op BabyS25

Ik zat op 5+4 op 14448, wat mij ook heel hoog lijkt. Telefonisch werd doorg ...
Laat je iets weten? Ik was gisteren 5w5d met hcg van 16089. Wat dus ook aan de hogere kant is 馃檲

3 maanden geleden

Reactie op RG

Laat je iets weten? Ik was gisteren 5w5d met hcg van 16089. Wat dus ook aan ...
We moeten vanmiddag gaan, dus nog een paar uurtjes wachten. Zo blij dat de dag er eindelijk is, maar ik heb toch ook wat stress 馃檲 Ik hou je op de hoogte!

3 maanden geleden

Reactie op BabyS25

We moeten vanmiddag gaan, dus nog een paar uurtjes wachten. Zo blij dat de ...
Kan ik geloven! Niet te veel op focussen en voor je het weet lig je aan de echo. Mijn eerste is pas 17/10, op net geen 8w. Hoeveel weken ben jij nu?鈽猴笍

3 maanden geleden

Spannend, voor jou nog even wachten. Maar het zal er ook snel zijn. 馃槈 Ik ben vandaag 7 weken, als alles goed gaat de laatste controle op fertiliteit. Volgende week heb ik een afspraak gepland bij de vroedvrouw van mijn eigen gynaecoloog. En op 9w heb ik een volgende echo bij de gynaecoloog.

3 maanden geleden

Op 5w4d was mijn HCG 5513 en zou netjes binnen de curve liggen gezien dus dat lijkt me niet zo hoog voor 6 a 7 weken te zijn?