7 Reacties

18 dagen geleden

Ik heb ook met alles meegeholpen… enkel de hele zware dozen dragen heb ik niet gedaan!

18 dagen geleden

Ik ga ook zeker meehelpen. Ik weet dat mijn vriend niet zo blij zou zijn als ik het alleen zou doen gewoon omdat hij ook wil helpen & de sterke man is in huis. Hij heeft nu de laatste dagen geschilderd. Daarmee heb ik nu wel niet geholpen. Enkel met de afwerkingsdetails met het verven (figuurtjes tekenen & schilderen) zal ik wel meehelpen.

18 dagen geleden

Ik geef zo wat dingen aan, of doe de dozen open of zo. Maar ik ga geen onderdelen opheffen etc. M'n vriend doet het gelukkig toch liever zelf dus ja 🫣

18 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Ik geef zo wat dingen aan, of doe de dozen open of zo. Maar ik ga geen onde ...
Hahah ja ik heb af een toe een stuk meubel stabiel moeten houden op de grond voor de rest doet hij het ook liever alleen :p of vraagt hij wel raar

18 dagen geleden

Ik help ook nog mee, heb ook geen zittend gat& vin het juist leuk om met twee te doen! Maar natuurlijk, echte ‘zware’ stukken zijn voor hem, dat mag ik van mijn vriend ook wel echt niet.. onze verzorgingstafel heb ik ook zelf ineen gezet, was niet groot en woog niet veel🙈

18 dagen geleden

Hier sleur ik niet met zware dingen maar heb vorige week nog een hele kast geverfd in mijn eentje. Hangt er ook vanaf wat je zelf aanvoelt en kan

18 dagen geleden

Ik heb zo pas geholpen met verbouwingen hier ( schilderen,dergelijke ) babykamer hebben we ook samen klaar gemaakt. Nu kan ik beginnen met grote kuis. Nesteldrang. 😂🙈