7 Reacties

5 dagen geleden

Ik denk dat ons meisje gisteren een hartslag van 166 had. Ook 16+1d. Maar elke baby is anders dus denk niet dat jij je er zorgen over hoefd te maken ☺️

5 dagen geleden

Kan zijn dat ze misschien sliep? Anders even je vroedvrouw bellen als je zorgen blijft maken.

3 dagen geleden

Stelt me toch iets gerust, bedankt! Mss tikje overbezorgd omdat ze wrs onze enige en laatste kans op kinderen is. Binnen 1 a 2jr niet sterk genoeg meer fysiek om een ander te kunnen dragen (en we WILLEN HAAR/DIT kindje!! zo hard verwelkomen...) De papa en ik zijn er al zo aan gehecht. haar kamertje is nu al af. Babykleertjes allemaal al gekocht. Maar we hebben bewust de muurstickers nog niet gehangen en het bedje /autostoel/kinderwagen nog niet gekocht... Mijn moeder heeft in 2e trim ook dikke pech gehad meermaals🥶 "zelfbescherming" om nog niet te optimistisch te zijn tot ons meisje bijna 2e trim uitheeft... Dus we wachten tot de koopjes eind jan voor het bedje te kopen en de muurstickers/extra deco... Wel hebben we een goedkoop back-up 2dehands 3in1 meegroeibedje al gekocht dit weekend om bij grootouders te zetten later. Echo v 20w eind dec lijkt nog zo ver weg: pas dan kunnen de papa en ik een pak geruster zijn...

3 dagen geleden

Probeer toch te genieten van je zwangerschap ondanks de zorgen. Hopelijk gaat alles goed. Succes

3 dagen geleden

De hartslag van ons kleintje meet ook tussen de 130-135. Gynaecoloog heeft hier niks van gezegd dus denk dat dit gewoon normaal is! De minste twijfel gaan ze echt wel communiceren met jullie! Probeer te genieten, want zelf al zou het nog mislopen (wat je niet in de hand hebt), dan heb je toch mooie herinneringen aan je tijd met je kleintje ❤️ hier ook doodsbang om haar te verliezen na heel veel lichamelijke tegenslag maar anderzijds geniet ik van elke dag dat ik over mijn buik wrijf en weet dat ze er nog is ❤️ you got this momma!

3 dagen geleden

Dank je mama's. Genieten van haar doen we zeker. Ze wordt alvast ook vaak warm gehouden door haar 2 jonge katjes die regelmatig tegen of op de buik komen liggen. Nou worden die kittens ook wel met de maand zwaarder😅 iemand een idee wat de max belasting qua gewicht is wat ik op de buik mag hebben? Samen wegen ze al bijna 6kg😅😅😅 gelukkig maar eentje tegelijk met volledig gewicht erop, voor de rest enkel de kopjes en 2 pootje meestal vd andere, ze wisselen af😅

2 dagen geleden

Thx moms! Dikke knuffel voor allen ik duimen ook zeer hard met jullie mee voor jullie een vlotte zwangerschap en veel genot