7 Reacties

16 dagen geleden

Ik heb dit elke ochtend😅 inderdaad door op je zij te gaan liggen gaat t meestal over in t begin.

15 dagen geleden

Hier ook herkenbaar en blijkbaar normaal 🤷🏻‍♀️ Het gaat bij mij ook meteen weg als ik naar mijn zij rol of eventjes recht ga zitten/staan

15 dagen geleden

Herkenbaar.. maar het is ons nu ook aangeraden van niet meer te lang op onze rug te liggen/slapen.. altijd beter op de zij..

15 dagen geleden

Reactie op Zoë Vangenechten

Herkenbaar.. maar het is ons nu ook aangeraden van niet meer te lang op onz ...
Jaa ik let er wel op hoor ookal zegt mijn gynaecoloog dat dit pas vanaf het 3e trimester zo is dus +-28 weken .. ik lees en hoor overal iets anders 😂 viel me gewoon op omdat het de eerste keer was dat ik echt een harde buik kreeg ☺️

15 dagen geleden

Reactie op Liesbeth.vl

Jaa ik let er wel op hoor ookal zegt mijn gynaecoloog dat dit pas vanaf het ...
Ja indd de ene zegt dit de andere zegt dat.. ik moet zelf schuld bekennen dat ik nog vaak op men rug lig🙈😂 maar dan zie ik hem zo leuk rondbewegen en stampen🥺 achja komt wel goed🥰

15 dagen geleden

Heel herkenbaar. Bij mij net hetzelfde. Ik merk dat ik sneller harde buiken heb nu de baby meer en meer beweegt.

15 dagen geleden

Reactie op WijzeHemellichaam730690

Heel herkenbaar. Bij mij net hetzelfde. Ik merk dat ik sneller harde buike ...
Ik voelde en zag haar gisteren voor de eerste keer echt goed bewegen, zeker een halfuur aan een stuk dat ze lag te rollebollen en daarna kreeg ik een harde buik. Had het eens opgezocht en ik las inderdaad ergens hoe meer de baby beweegt dat de baarmoeder daarop reageert en je dus een harde buik krijgt.