8 Reacties

5 dagen geleden

Als je onzeker bent zou ik vandaag nog langs gaan bij de dokter. Een keertje teveel kan geen kwaad toch? Dan kan je met een gerust hart het weekend in gaan...

5 dagen geleden

Wel lage bloeddruk amai. Ik zou ni twijfelen. Beter te snel dan te laat reageren... dan ben je zelf ook gerust.. heb je al andere houdingen geprobeerd? Meestal reageren ze daar ook op

5 dagen geleden

Ik zou voor de zekerheid ook eens laten controleren, zeker omdat het bijna weekend is. Anders ga je je misschien veel zorgen maken.

4 dagen geleden

Had gebeld om af te komen maar net 1u te laat. Moest een wachtdienst verwittigen... kreeg de boodschap "enkel minieme kans op vroeggeboorte dus ziek uit wat wil je dat ik doe? 4 paracetamol max en 1x jouw astma puffer meer mogen we niet geven en koel jezelf met lauwe washandjes en bad of douche altijd..". JAH... doodop 24/24 kuchen nauwelijks 3u slaap per nacht Ondertss ons kleintje okee maar ik zit nu met een lichte longontsteking en mss nog antibiotica nodig maar NOG is de boodschap vandaag BLIJF THUIS EN ZIEK UIT😡😡😡😡😡😡 doodop van het hoesten bijna non-stop maar gelukkig is de koorts nu weg dus blijf positief...

4 dagen geleden

Toch bij arts wachtdienst geraakt na nog eens bellen en grote nonstop hoestbui.. kon geen 24u meer aan... 70+ moeder moeten rijden in regen s nachts verdorie en dan nog zo ver + wachtapotheek veraf... Voel me er schuldig over ze was in totaal meer dan 2u30 onderweg wachten tijdens onderzoek inclusief...gelukkig is ze veilig bij haar man geraakt... partner gaat nu versneld voor zijn rijpraktijk proberen gaan, enkel vroegste examen kan pas tegen de zomer helaas... rijschool en ik leren hem rijden... Medicijnen bijgekregen in kindveilige siroop en toch een extra puf maar aan de bd en hartslag durven ze niks doen voor het kindje. Hoestaanvallen ermee onder controle en maandag controle/ev ook bloed bij huisarts.

3 dagen geleden

Veel beterschap! Heb nu ook al een week een flinke griep te pakken. Bij mij zijn ze verplicht moeten starten met antibiotica uit schrik voor een longontsteking + ventolin.. ben deze week ook al een paar keer langs de huisarts + materniteit moeten langsgaan. Hoop dat het snel beter wordt!

3 dagen geleden

Reactie op Muzy.C.

Veel beterschap! Heb nu ook al een week een flinke griep te pakken. Bij mij ...
Jij ook veel beterschap

2 dagen geleden

Update: gynaecoloog vandaag: ons meisje kerngezond op 26w echo😃😃😃😃. Das het voornaamste! Nadien huisarts: minder goed: beginnende longontsteking idd, 1 long heeft het zeer zwaar dus antibiotica... had w8arts eigenlijk dit weekend al moeten doen maar beter nu dan nog grotere complicaties