4 Reacties
22 dagen geleden
Wraps ! Je kan die koud eten maar ook warm. Koud met groentjes & ham & kaas of kipfilet met hummus of boursin. Warm lekkere burrito's maken met gehakt of kip of zalmblokjes of enkel boontjes. Je hebt gewone wraps maar ook volkoren of meergranen of gemaakt op basis van groentjes. Je kan je wraps ook zo plooien dat ze een driehoekje vormen & a la croque monsieur in de grill steken. Dan kan je die vullen met tomatensaus kaas & ham wat dan lijkt op pizza.
22 dagen geleden
Mijn favoriete lunch is veldsla met rode biet, fetakaas, olijfjes en kerstomaten samen met een klein beetje olijfolie en zwarte peper en zout. Ik eet er dan wat brood of pistolets bij. En als het iets warm moet zijn: kip met wokgroenten, kokosmelk, currypasta en rijstnoedels
22 dagen geleden
Reactie op JamsFamily
Wraps ! Je kan die koud eten maar ook warm. Koud met groentjes & ham &a ...
Ik weet dat het mag maar ik durf nog steeds geen ham/kipfilet dingen te eten hahaha dus dan valt er qua koude wraps al veel af. Ben hummus echt beu.
Maar thanks, burritos ga ik wel eens op de menu zetten!!
22 dagen geleden
Ik heb moeite met groenten eten , ik lust ook niet veel en ik heb er helemaal geen zin in. Dus ik maak veel soepen. Allerlei. Groentensoep, tomatensoep, pompoensoep,kervelsoep,…. Noem maar op. Alles wat ik niet lekker vind of restjes uit de koelkast gaan de soep in.
Verder ben ik fan van diepvries spinazie, kan je ook makkelijk in een bakje doen en dan pas in je werk opwarmen in de magnetron. Als je die mogelijkheid hebt. En spinazie kan je makkelijk combineren met een pasta maar een met aardappelen of met rijst…
Of wat hier ook wel vaak gegeten word zijn mexican wraps met warme groenten.
En bloemkool met een wit sausje lust ik ook nog wel. En salade. Maar al de rest is met veel tegenzin. Of zoals ik zei, de soep in.