15 Reacties

één maand geleden

Vanaf wanneer werd je baby gewogen want ik ben nu 20 weken en moet vrijdag op controle maar weet niet hoeveel de baby weegt

één maand geleden

Hmm onze baby was 397 op 20 weken 1 dag. De gynecholoog zei dat dit op dit moment nog niet veel betekend. Iedere baby groeit op een ander tempo en wij zijn beide redelijk groot :p

één maand geleden

Hier is hij op 20+ 1 ( vorige week maandag ) op 408gr geschat .Meestal hier ook een redelijk bewegelijk babytje en de schopjes die zijn meestal s avonds of smorgens overdag is het redelijk rustig . Het enige dat mij verteld is van hzt gzwichtje is dat hij het goed doet meer weet ik ook niet echt. Ik ben niet echt groot mijn vriend is wel wat groter maar ik denk dat we dat pas zullen merken aan het eind van de zwangerschap.

één maand geleden

Die van ons woog op 20+1 376 gram, ook iets te veel maar geen zorgen over te maken :)

één maand geleden

Hier 360 op 20+1

één maand geleden

Dank je mama's x

één maand geleden

Reactie op Latoya Rosiers

Vanaf wanneer werd je baby gewogen want ik ben nu 20 weken en moet vrijdag ...
Vorige w maandag, veel succes met de meting en geniet ervan wnr je je kleintje ziet op het scherm

één maand geleden

Ons mannetje was vandaag op 21 + 2 460 grammetjes en zat ook net iets boven de curve 🙈

één maand geleden

Ons mannetje weegt vandaag op 20+5 327 gram was wat aan de magere kant maar gynaecoloog zegt dat het niet kwaad kan omdat ik zelf ook een magere persoon ben

23 dagen geleden

Vandaag op controle geweest 20 w 1 d en onze lieverd weegt 354g gyn zegt dat het een normaal gewichtje is .

9 dagen geleden

Vandaag echo gehad op 21+5 & onze baby weegt 490gr.

9 dagen geleden

Reactie op JamsFamily

Vandaag echo gehad op 21+5 & onze baby weegt 490gr.
Onze ook zoiets ongeveer (480gr) op 21w4d! Maar ze meten het gewicht door hoofdomtrek, lengte bovenbenen enz. De onze zou langere bovenbenen hebben wat vertekend beeld in gewicht kan geven

8 dagen geleden

Hier 21+4 en 464gr, zat perfect in het gemiddelde zei de gynaecologe😅