7 Reacties
één maand geleden
Hier sinds de echo met 17 weken ook niks bijgekomen, nu bijna 21 weken.
één maand geleden
Ik ben al meer dan 5 kg kwijt.. zolang de gynae hier niets opzegd is dit denk ik niet zo erg.
En zolang de baby goed groeit gaan ze er wel niets opzeggen denk ik.
één maand geleden
UZ Leuven heeft bepaalde grafieken per bmi waar je je gewicht kan bijhouden. Hierop staat ook als indicatie wat de ondergrens, normale waarde & bovengrens zou zijn van gewichtstoename & -verlies. Pin je hier zeker niet op vast. Het zijn & blijven heel globale cijfers & indicaties.
Ik woog 94,8 voor zwangerschap, verloor 4 kilo door geen honger de eerste 12 weken (niet moeten overgeven) & nu stijgt mijn gewicht beetje bij beetje. Ondertussen weeg ik 'al terug' 93,5.
één maand geleden
Had ik ook op mijn 1ste zwangerschap als baby gezond is maakt niks uit geloof mij :). Ik ben op mijn laatste week kilo's bijgekomen.
één maand geleden
Ik woog 80kg bij begin zwangerschap, ben in het eerste trimester zeker vier kilo verloren door misselijkheid en overgeven. Ik ben nu 20w en ik weeg nog steeds geen 80kg.
Het vervelende is, ik 'moest' afvallen voor zwanger te worden en raakte niet onder de 80kg, en nu zwanger raak ik er precies niet boven.
Bij de vorige afspraak zei de gynae gewoon 'niet veel bijgekomen, geen erg baby is gezond'.
Mijn misselijkheid is sinds een week of twee voorbij, dus ik hoop nu wat beter te kunneneten