5 Reacties
één maand geleden
Hmm wij weten het ook niet goed, we hebben wel van andere gehoord dat als familie er achter vraagt dat ze deze geven maar dat ze dit zelf niet aangeven of pushen. Ik voel me er persoonlijk wat ongemakkelijk bij om te zeggen "de geboortelijst is af wilt iemand deze al hebben"
Ze zeiden dat ze dit gewoon op het geboortekaartje zetten. Wij hebben de babylijst bij kadalog dus dat is wel makkelijk voor ons. We kunnen de spullen al aankopen. En als hun achteraf hiervan aankopen, voor iets wat we al gekocht hebben krijgen wij gewoon het geld ervan :) da's handig want dan kunnen wij intussen alles al in huis halen
één maand geleden
Reactie op Natashaceleste
Hmm wij weten het ook niet goed, we hebben wel van andere gehoord dat als f ...
Bij mij vraagt vooral de schoonmama erachter, ze verkondigd ook aan iedereen dat wij de geboortelijst vroeger gaan doorgeven aan broers/zussen/grootouders van mijn man 😅 maar mijn man en ik hebben zelf nog nooit gezegd dat we deze effectief voor de bevalling gaan doorgeven. Dus zitten nu een beetje in een vervelende situatie omdat mijn schoonmama er gewoon vanuit gaat, maar nooit aan ons zelf gevraagd heeft hoe wij als ouders het zien 😅
één maand geleden
Reactie op AttenteSneeuwvlok076671
Bij mij vraagt vooral de schoonmama erachter, ze verkondigd ook aan iederee ...
Ooh ik zou dit persoonlijk juist makkelijker vinden. Ik zou het gewoon aan de schoonma geven en dan geeft zij het aan iedereen. Zijn jullie al van een deel van het ongemak af en krijgen jullie de nodigen spullen al binnen. Ik zou dit zeker doen.
één maand geleden
Reactie op AttenteSneeuwvlok076671
Bij mij vraagt vooral de schoonmama erachter, ze verkondigd ook aan iederee ...
Oh dat is inderdaad een lastige situatie. Ik moet zeggen dat mijn schoonmama zich deze keer wel nog netjes inhoudt wat wel heel anders was toen der tijd met onze trouw 🙈. En aan mijn kant van de familie hebben ze nog nooit van een geboortelijst gehoord (ik kom uit Nederland en daar is er geen geboortelijst), dus naast dat het voor ons totaal nieuw gaat zijn om zo’n lijst te gaan maken als first time ouders, heb ik ook echt nog geen idee wat ik er allemaal op moet en wat de gewoontes zijn. Hopelijk gaat de winkel ons hierin goed begeleiden
één maand geleden
Wij hebben de geboortelijst al doorgegeven aan een deel van de mensen waaraan we persoinlijk gezegd hebben dat we zwanger zijn. Mijn ouders willen bijvoorbeeld onze buggy & alle toebehoren kopen dus willen ze wel echt zeker zijn wat wij willen.