9 Reacties

16 dagen geleden

Gewoon iedereen tellen die in me opkomt die er 1tje willen en dan nog een 10 extra erbij 😅

16 dagen geleden

Wij hebben een lijst gemaakt met iedereen en dan 30 extra kaartjes

16 dagen geleden

Zoals hieronder ook gezegd gaan wij een lijst maken met iedereen & dan 30 extra voor het geval we iemand vergeten zijn of iemand een dubbeltje wil.

16 dagen geleden

Ik denk een 90-100 tal en dan doopsuikers 45-50 tal denk ik.

16 dagen geleden

Wij hebben er 76 nodig en gaan er 100 bestellen.. goed op letten dat de echte prijs mss meer is dan de prijs voor een proefdruk.. hebben wij ook voorgehad.. helemaal opnieuw kunnen beginnen

16 dagen geleden

Wij hebben zo een link gedeeld op onze sociale media waar mensen hun adres kunnen invullen indien ze een kaartje willen. Site: mailbook.nl

16 dagen geleden

Ik heb al veel tips gekregen om niet teveel extra's bijte bestellen, achteraf kan je er nog altijd laten bijdrukken

16 dagen geleden

Reactie op Zoë Vangenechten

Wij hebben er 76 nodig en gaan er 100 bestellen.. goed op letten dat de ech ...
Hier vantzelfde .. €3,32 per kaartje en zouden er 80-tal nodig hebben … maar ben er zo verliefd op en heb er al zoveel tijd in gestoken om het helemaal te personaliseren. Serieus dilemma 😥

15 dagen geleden

Reactie op Liesbeth.vl

Hier vantzelfde .. €3,32 per kaartje en zouden er 80-tal nodig hebben … maa ...
Erg he.. proefdruk was €2,50- met enveloppe.. gewone bestelling was €4,80- zonder enveloppes.. dan is voor 100 stuks het toch wel van de pot gerrukt duur😅 dus hebben nu een ander kaartje (ook 2u mee bezig geweest maar in zelfde kleurenthema/thema) en eigenlijk beter met meer plaats.. voor de helft van de prijs!