Bijna 25w zwanger.
Mijn meisje haar grootvader (mijn papa) een risico prothese operatie begin deze w.
Nu door weer stom misverstand hebben oma en opa een absurde verdraaide realiteit en is banale ruzie tss hun hoog opgelopen.
Overstuur zelf nu: ben uitgescholden geweest aan tel en mocht hem niet mee gaan halen naar huis.
Slaap al dagen slecht ervan hoe 2 mensen die mekaar zeer graag zien elkaar zo de duivel aandoen...
Mijn vader beantwoord de tel ook nimmer als ik hem probeerde bellen...wie weet denkt die dat ik hem in steek heb gelaten 🤧🤧🤧🤧 ik had hem zo beloofd dat ik er ging zijn als hij naar huis mocht😭😭😭😭
Ik voel me mentaal overreden door een truckwagen...
Had mijn vader beloofd maar inmiddels zelf zo verzwakt v stress dat ik niet kon rijden vandaag zonder mijn kindje of mezelf in gevaar te brengen.
Wat moet ik nou doen???
Ik heb niemand v fam waarop we kunnen terugval.
Ik heb enkel mijn partner...
Maar ik zit met verantwoordelijkheid v m'n ongeboren kind en tegelijkertijd enkel ik kan voorkomen dat er mss gewonden vallen tss die 2 personen of dat iemand zichzelf mogelijk iets aandoet.
Ik zit kapot v schuld nu😭😭😭😭
Frequent 2d aant huilen en zelf al dagen nauwelijks slaap.😭😭😭😭
Die 2 mensen zijn samen met m'n partner en ongeboren dochtertje alles voor me😭😭😭😭
Hulpverleners willen die 2 steenbokken niet in hun huis