11 Reacties

één maand geleden

Ja hoor.. Hier ook zo een dagen!! Probeer je gedachten wat te verzetten 💌 dat helpt mij ook ❤️

één maand geleden

Same here. Soms heel ongelukkig en twijfelen over alles.. samen geraken we er wel door 🥰

één maand geleden

Ik ben heel snel en heel vaak boos op alles en iedereen.... ik zou soms liever gewoon willen wenen eigenlijk. Het is zo erg dat ik echt al met de vroedvrouw heb gebeld hiervoor. Advies is ontspannen en rusten. Het is nu al zo ver dat ik me beetje uit wanhoop een zwangerschapstest voetreflexologie sessie heb geboekt... 🤷‍♀️ tjah baat het niet...

één maand geleden

Zeker ook zwangerschapsmassage doen!!

één maand geleden

Reactie op Sophievleminck

Ik ben heel snel en heel vaak boos op alles en iedereen.... ik zou soms li ...
Ik bedoel uiteraard zwangerschapsvoetreflexologie, typfoutje 🙈

één maand geleden

Hier nu ook steeds meer last van dat dingen me veel sneller te veel worden en dat ik soms echt moet vechten tegen de tranen

één maand geleden

Ja hoor. Hier ook. Niet weten waarom al zie ik een droevig filmpje snotter ik al. 🥺 Hormonen gewoon de gang laten gaan. 😁

één maand geleden

Reactie op Sophievleminck

Ik ben heel snel en heel vaak boos op alles en iedereen.... ik zou soms li ...
Ik heb dit ook. En ik merk dat het erger is wanneer ik niet voldoende mijn rust heb genomen.

één maand geleden

Hey, ik heb hier deze week echt heel veel last van maar ik ben al 22 w. Zorgt ook voor spanning thuis. Ik dacht dat het alleen iets van van eerste trimester. Toen had ik er geen last van. dus maak me nu beetje zorgen. .. nog lensen die zr last van hebben na hun eerste trimester ?

één maand geleden

Reactie op AttenteKamille825449

Hey, ik heb hier deze week echt heel veel last van maar ik ben al 22 w. Zor ...
Jahoor. Zorgt ook hier voor massas spanning

één maand geleden

Reactie op Elycia

Ja hoor. Hier ook. Niet weten waarom al zie ik een droevig filmpje snotter ...
Inderdaaddd hahah