17 Reacties

23 dagen geleden

Ja de onze licht altijd met z'n hand voor het gezicht en ze kan de vingers nooit tellen. Nu bij 20w lag die met z'n hoofd precies bijna achter m'n schaambot en ze moest echt immens hard duwen om de hersenen de kunnen bekijken... Hij lag ook met z'n hoofd voor m'n baarmoederhals waardoor ze ook nog eens vaginaal moest kijken daarvoor 😅 De onze is zodanig actief dat die iedere seconde ook beweegt en als ze iets wil checken / vastleggen op beeld zegt ze bijna altijd: "euh sorry ja hij bewoog weer" 🌝 Echt vervelend haha maar goed, heb je niet zelf in de hand!

23 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Ja de onze licht altijd met z'n hand voor het gezicht en ze kan de vingers ...
Omg ligt** shame on me

23 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Omg ligt** shame on me
Ja de mijne ligt zodanig verdoken achtr die placenta.. ze kreeg het plots effen de gynaecologe 😂 ze heeft daar 45 min zitten duwen en doen man man man.. de 18e goan we voor die 3D/4D echo zal beloven pfff

23 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeEdelsteen303047

Ja de mijne ligt zodanig verdoken achtr die placenta.. ze kreeg het plots e ...
Hahahaha ja juist ik ga eind feb ook voor zo eentje dus ben benieuwd 🤣 Maar normaal mag je wel nog een keer gratis terugkeren moest hij/zij echt slecht liggen!! Dus tis iets

23 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Hahahaha ja juist ik ga eind feb ook voor zo eentje dus ben benieuwd 🤣 Maa ...
Haha ja pf ambetant e 😂 nu zolang alles oke is ist goed voor mij😂 Ja kheb da ook gezien, op hoop van zege 🤞🤞

23 dagen geleden

Hier ook syeeds moeilijke echo's vandaag 20 w echo gehad ook via buik en vaginaal door te moeilijk . De lig was niet optimaal en dan ook nog eens last van veel litekenweefsel door verschillende operatie in buik en reeds 3 keizersnedes gehad . Maar belangrijkste is dat alles inorde is met onze flinke jongen .

23 dagen geleden

Reactie op Kawtar

Hier ook syeeds moeilijke echo's vandaag 20 w echo gehad ook via buik en v ...
Ai stom... bij mij had ze dan ook vaginaal gedaan maar was dan nog niet beter 🫣 Zoals je zegt zolang ze in orde zijn he!

23 dagen geleden

Probeer zeker goed te drinken! Dat heeft invloed op hoeveelheid vruchtwater, en dus ook de ruimte waarin je baby zit.

23 dagen geleden

Ai stom... bij mij had ze dan ook vaginaal gedaan maar was dan nog niet bet ...
Ja da is waar . Bij mij lag hij ook heel slecht hoofdje volledig naar beneden en beentjes boven en dan nog eens mijn placenta vooraan dus ja wel spijtig .

23 dagen geleden

Reactie op ceriel1

Probeer zeker goed te drinken! Dat heeft invloed op hoeveelheid vruchtwater ...
Drink bijna dagelijks zkr 2 liter 😂 ze doet graag averechts onze baby pd 🫣😂

23 dagen geleden

Reactie op Kawtar

Ja da is waar . Bij mij lag hij ook heel slecht hoofdje volledig naar bene ...
Ja idem hier.. en voel dan ook nog niets 🥲

23 dagen geleden

Ja idem hier.. en voel dan ook nog niets 🥲
Bij mij soms heel licht . Niet zoals bij mijn ander kids . Vindt ik soms wel heel ambetant en maak ik me zorgen ( en eigenlijk om niets).

23 dagen geleden

Reactie op Kawtar

Bij mij soms heel licht . Niet zoals bij mijn ander kids . Vindt ik soms we ...
Ja bij mij echt nog niets.. gynae zij dat kan zijn dat ik ze mss nooit echt zal voelen. Wel jammer maar ja zolang ze gezond is ist oke voor mij.

23 dagen geleden

Ja bij mij echt nog niets.. gynae zij dat kan zijn dat ik ze mss nooit echt ...
Ja das waar . De gezondheid van het kindje gaat voor op alles. Veel moed nog daar en hopelijk voel je haar binnekort to h een beetje . En probeer zoveel mogelijk te genieten van de zwangerschap.

23 dagen geleden

Reactie op Kawtar

Ja das waar . De gezondheid van het kindje gaat voor op alles. Veel moed no ...
Tis dat he. Zolang ze gezond zijn en goed groeien doet het er voor mij niet toe. Dank u! Voor jou ook hetzelfde he!!

23 dagen geleden

Ja bij mij echt nog niets.. gynae zij dat kan zijn dat ik ze mss nooit echt ...
Omggg hoezo?

23 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Omggg hoezo?
Ja ze zei dat het kan.. stom he khoop dak ze toch wel ooit eens zal voelen...