Hallo iedereen!
Er moet even iets van mijn hart! 😊
Ik ben namelijk al enkele weken thuis van het werk (ik werk als verpleegkundige en dien vroeger te stoppen). Ik heb het gevoel dat ik gewoon in een zwart gat aan het vallen ben ofzo. Ik werk normaal gesproken voltijds, doe daarnaast aan sport, huishouden, afspreken met vrienden en familie in de weekends dat ik niet moet werken… dus wij hebben altijd een “vrij drukke” agenda.
Maar doordat alles een beetje wegvalt door de zwangerschap, mijn werk, sporten ook aangezien ik dit niet meer kan wegens de zwangerschap (en dan heb ik het niet over gewoon uurtje gaan wandelen ofzo).
Door de hormonen voel ik me hierdoor zoooooo down en “nutteloos” ofzo. Ik weet dat dit echt heel ondankbaar klinkt, want we verwachten binnenkort ons wondertje en dat is alles wat wij beiden zo graag willen en naar uit kijken!
Maar toch voel ik me depri, omdat ik mijn oude leven niet meer heb ofzo, ik ben hele dagen thuis, iedereen is aan het werk…
Zijn er mensen die zich hierin wat herkennen en die een leuke dagbesteding hebben (buiten: zwemmen en wandelen 😜) of die gewoon tips hebben om me minder down te voelen?
Thanks 😘