10 Reacties

10 dagen geleden

Ik herken het! Ik ben van bij de start al thuis. Maar ik had even genoeg van het werk, dus de eerste drie maanden had ik hier geen last van en genoot ik ervan om rustig thuis te zijn. Nu verveel ik mij dood. Ik probeer mijn dagen te vullen met het voorbereiden van de babyborrel, zelf doopsuiker maken, ontwerp opstellen van geboortekaartje, kijken wat nog nodig voor de babyuitzet,... Los daarvan probeer ik met vrienden en collega's af te spreken op hun vrije dagen (vb.: als ze 4/5e werken). Eens lunchen, iets gaan drinken. Komende dagen staat de opkuis van het huis op de planning: alles kasten legen en ordenen, alles een goeie plaats geven. Misschien ook leuk om een nieuwe hobby op te starten.. iets dat je altijd al eens wou doen, een workshop, ...

10 dagen geleden

Ik herken je gevoel ik ben op 15w moeten stoppen met werken, ben zorgkundige… maar ik hou me nu dagelijks bezig met puzzelen, 1000 stukjes en eens ik begin kan ik niet meer stoppen 😅

10 dagen geleden

Reactie op BabyS25

Ik herken het! Ik ben van bij de start al thuis. Maar ik had even genoeg v ...
Ja inderdaad, in het begin dat je thuis bent is het echt fijn. Even weg van alle dagelijkse sleur 🤭 Maar nu amai pfff! Ik ben inderdaad ook hele dagen bezig met babyborrel, de kaartjes, geboortelijst… maar zo duren de dagen wel echt lang vind ik persoonlijk. Maar een nieuwe hobby zoeken is wel een goeie tip! Ga ik zeker eens voor kijken! Doet veel deugd om te horen dat er nog mensen dit ervaren 🥰

10 dagen geleden

Reactie op Cato 🤰🏻

Ik herken je gevoel ik ben op 15w moeten stoppen met werken, ben zorgkundig ...
Hihi zo heb ik er hier inderdaad nu ook liggen, maar kan me er niet op concentreren 🤦‍♀️😅

10 dagen geleden

Hallo, Ik had het ook gehad... Ik ben vroedvrouw en ben gewoon mijn zelf ingeschreven voor een postgraduaat lactatiekundige... Ik ga volgend jaar in januari starten als zelfstandige dus het was de moment

10 dagen geleden

Ik zou echt heel graag met je ruilen! Ik werk in NL en moet tot 35 weken werken. Ben nu 21 weken en ben gewoon op. Werk als vpk in de psychiatrie en zit eigenlijk dagelijks in spanning, kan geen rust vinden en niet voldoende rusten (heb echt op het werk last van harde buiken). Ik ben in December een maand thuis geweest owv mentale belasting (had veel op korte tijd gekregen) en was toen echt zo ontspannen. Kon thuis mijn ding doen, voldoende rust nemen... heb vandaag een afspraak bij de gynaecoloog en hoop eerlijk gezegd dat ze me thuis laat blijven tot mijn gesprek met de arbeidsgeneesheer🥲

10 dagen geleden

Een kleine tip die misschien kan helpen. Extra vitamine D3 nemen, nu de zon er al weken amper is, heeft iedereen een tekort. De symptomen hiervan is neerslachtig, down, spierpijn, vermoeid,.. misschien dat ook kan helpen naast veel bewegen en leuke dingen blijven plannen.

10 dagen geleden

Vriezer alvast voorbereiden op makkelijk kraameten :)

10 dagen geleden

Reactie op WijzeHemellichaam730690

Een kleine tip die misschien kan helpen. Extra vitamine D3 nemen, nu de zon ...
Goeie tip inderdaad!! Dankjewel 😊

10 dagen geleden

Reactie op Dorpsmeisje93

Ik zou echt heel graag met je ruilen! Ik werk in NL en moet tot 35 weken we ...
Ow dat is inderdaad ook niet zo fijn! Hopelijk zetten ze jou thuis als je aangeeft dat het echt niet meer gaat! Veel succes nog 🍀