28 Reacties
21 dagen geleden
Reactie op Zoë Vangenechten
Dat verschil hoor je toch?🙈 het werkt goed bij mij allesinds🙈
Wel dat denk ik ook, de hartslag van je baby is 140-160 , je eigen hartslag is echt heel wat lager…
21 dagen geleden
Reactie op BabyLexie250525
Wel dat denk ik ook, de hartslag van je baby is 140-160 , je eigen hartslag ...
Indd gisteren nog opgenomen met men gsm.. was 158.. die van mij is maar in de 60😅😂
21 dagen geleden
Klopt inderdaad ongeveer zoiets! Nu gewoon hopen dat ik rap de baby voel dan zal die doppler al wat minder frequent uit de kast komen 🙏
21 dagen geleden
Reactie op Zoë Vangenechten
Dat verschil hoor je toch?🙈 het werkt goed bij mij allesinds🙈
Ja moet zijn van niet 😂 ik gebruik het allesinds niet placenta ligt vanvoor en vermits het ook niet zo goed is om te gebruiken
21 dagen geleden
Reactie op AuthentiekeEdelsteen303047
Ja moet zijn van niet 😂 ik gebruik het allesinds niet placenta ligt vanvoo ...
Oei , niet zo goed om te gebruiken? Hoezo?
21 dagen geleden
Oei , niet zo goed om te gebruiken? Hoezo?
Als je veel leest online raden ze dit toch wel af... gewone echo's ook nuja niet te veel aan denken zeker. 😆
21 dagen geleden
Reactie op AuthentiekeEdelsteen303047
Als je veel leest online raden ze dit toch wel af... gewone echo's ook nuja ...
Wel ja , dat is natuurlijk een moeilijkheid online lees je heel veel dingen die tegenstrijdig zijn en bij dokters ook, zo heeft mijn gyneacoloog een doppler aangeraden omdat ik telkens zo ongerust ben… maar natuurlijk heb ik op dat moment vergeten te vragen hoeveel je het mag gebruiken… 🤭
21 dagen geleden
Wel ja , dat is natuurlijk een moeilijkheid online lees je heel veel dingen ...
Ja tis dat he.. da internet klees er niet meer te veel op. Kversta je volledig, tis beetje voor je gemoedsrust he.
Zei het nog naar de gynae dat ik soms denk dt het niet goed is vermits ik m'n baby nog niet voel en bijna geen buik heb.
Kdenk als je het niet dagelijks gebruikt het wel geen kwaad kan.