8 Reacties

2 dagen geleden

Wij zeiden het erbij het is 1 per gezin en kinderen kregen wel iets apart :) en ja wij maakte een lijst en dan nog paar extra gemaakt

2 dagen geleden

Ik heb 1 per koppel(de doopsuiker) 1 voor de vrouw (badzout) en 1 voor de man (jenever) natuurlijk ook 1 voor elk kindje. (Snoepjes) en rekende dan 10 meer voor elke category

2 dagen geleden

Wij hebben in totaal een 140 doosjes/zakjes te vullen (10 of 9 stuks mer doosje en 50 zakjes smarties bij sleutelhanger) en mijn man gaat ook bij zijn baas en leverancier een volledige doos zetten dus wij hebben 1kg witte confetti 1kg blauwe confetti 3kg blauwe suikerbonen (= ongeveer 750 bonen) 3kg witte suikerbonen (= ongeveer 750 bonen) 1kg goud metallic suikerbonen (= ongeveer 250 bonen) Wij hebben ook gekeken naar welk merk bonen ze verkopen bij AVA namelijk “de bock” vanwege deze met callebaut chocolade zijn (zeer goede kwaliteit) Als we ze bij AVA zouden kopen kost dit ons €205. Kopen we ze rechtstreeks bij De Bock dan kost het ons €164.. Wij voorzien nu al redelijk veel maar hebben veel familie en vrienden.. moesten we te kort hebben kunnen we nog bijbestellen uiteraard want ik ben van plan om alles af te hebben voor eind Maart.

één dag geleden

Wij rekenen 1 dingetje per koppel en dan +/- 1 per kind en dan wat extra zodat we genoeg hebben

één dag geleden

Wij hebben 4 soorten en rekenen ook 1 soort per koppel. Voor de kids voorzien we lolly's

één dag geleden

Reactie op Zoë Vangenechten

Wij hebben in totaal een 140 doosjes/zakjes te vullen (10 of 9 stuks mer do ...
In totaal hebben wij 4 verschillende dingen buiten de kinderen gerekend dat er totaal niet veel zijn. Daar voorzien we lolly’s gemaakt van “spekken” voor 😊 (sleutelhanger niet op foto)

één dag geleden

Wat voorzien jullie voor op het werk? Heb veel collega's en mijn vriend ook dus gaan niet iedereen een aparte doopsuiker geven. Denken aan 1 pot mer suikerbonen in. Ben wel verschoten hoeveel erin gaat, in de grote pot kan wel 2,5-3kilo, maar hebben samen 3 potten nodig... Dus komt op heel veel. Dan is er een kleinere pot van 800 ml en daar gaat 1 kilo bonen in, dus dat maal 3 klinkt al beter. Maar lijkt dan weer zo een klein potje? Wat denken jullie... Ik heb 17 collega's, mijn vriend wilt een pot op elke afdeling plaatsen (ene 18 collega's, andere in de 20)

één dag geleden

Reactie op Sarah01_

Wat voorzien jullie voor op het werk? Heb veel collega's en mijn vriend ook ...
Ik vind dat ook zo moeilijk.. sommige zie ik letterlijk nooit vanwege telewerk.. en als ik ze allemaal moet tellen zit ik over de 40 mensen.. vaste collega’s zijn er maar 6 (ons team binnen de afdeling..) maar ik ga gwn 1 pot zetten van 1KG.. het is het principe dat telt uiteindelijk..