9 Reacties

23 dagen geleden

Soms is mijn bult er soms niet. Nog niet aan arts gemeld. Partner vind het best grappig en speelt ermee door het meermaals zacht enkele minuten op z'n plaats te drukken 😅😅😅😂

21 dagen geleden

Is vrij normaal tijdens zwangerschap, je buikspieren wijken. Maar als het extreem is zou ik wel es laten checken!

17 dagen geleden

Blijkbaar is die bult er ook bij een navelbreuk dus misschien toch eens laten checken?

16 dagen geleden

Reactie op Jonii

Blijkbaar is die bult er ook bij een navelbreuk dus misschien toch eens lat ...
Blijkbaar waren het inderdaad de buikspieren die wat uit elkaar gaan. Blijkbaar iets wat veel voorkomt maar vnl in de 3de trimester

16 dagen geleden

Reactie op Célinex

Blijkbaar waren het inderdaad de buikspieren die wat uit elkaar gaan. Blijk ...
Ooh ben blij da het ni zo erg is 😊

14 dagen geleden

Ik heb dat ook! Vandaag ontdekt bij de kiné 😅 Ik heb dat dan over de hele middenkant van mijn buik dat er daar zich een bult bevindt

14 dagen geleden

Reactie op Sarah01_

Ik heb dat ook! Vandaag ontdekt bij de kiné 😅 Ik heb dat dan over de hele ...
Gek uitzicht he 😝 blijkbaar krijgt iedereen dat maar meeste pas in de 3de trimester waardoor het minder opvalt

13 dagen geleden

Reactie op Célinex

Gek uitzicht he 😝 blijkbaar krijgt iedereen dat maar meeste pas in de 3de ...
De kinesist heeft op "die strook" even geduwd, denk om te voelen of er zich daar een spleet bevindt of niet, maar voorlopig was alles oke. Moeten we daar iets voor doen of kan dat geen kwaad? Vraag me dat nu wel af

13 dagen geleden

Reactie op Sarah01_

De kinesist heeft op "die strook" even geduwd, denk om te voelen of er zich ...
Nee gynaecoloog zei om niet meer recht te komen op de buikspieren. Dus uit bed/zetel rollen op je zij en dan afstoten met de arm. En geen oefeningen meer doen voor buikspieren. Na de bevalling worden er dan speciale oefeningen gegeven