9 Reacties
3 dagen geleden
Ik denk zelf zolang je twijfelt dat het dan toch niet de naam is waarvoor je echt wil gaan, mijn man en ik wij zijn gaan zoeken naar vietnamese namen omdat mijn man van vietnam is , en wij hadden er een paar die we mooi vonden maar bij 1 naam hadden we echt beide iets van dat is het.. onze dochter gaat Linh noemen 😌😌
3 dagen geleden
Ik heb tot het einde getwijfeld over de naam van onze eerste dochter hoor. Denk dat dat heel persoonlijk is. Als ze eenmaal geboren is valt het plaatje wel in elkaar. Onze eerste dochter heet Linde. Net omdat we geen naam wouden die op verschillende manieren geschreven kan worden. Maar ook dat is heel persoonlijk. In het geval van Hannah vind ik met h op het einde persoonlijk het mooist.
2 dagen geleden
Reactie op annad12
Ik denk zelf zolang je twijfelt dat het dan toch niet de naam is waarvoor j ...
Dankjewel voor je reactie. Ik ben sowieso een enorme twijfelaar. Vaak zeg ik ook. Bij twijfel is het nee. Maar hoe meer ik de naam hoor en gebruik hoe leuker ik het ga vinden en hoe meer connectie ik voel met haar. Maar ik geef het even de tijd. We hoeven pas te beslissen als ze er is.
2 dagen geleden
Ik begrijp je twijfel hoor. ‘T is super belangrijk. Ik denk ook niet dat ik het type ben die, zoals hierboven beschreven, het ooit volledig zeker kan zijn… Je wilt toch dat iedereen ‘m in je nauwe omgeving ‘m mooi vind. Ik denk dat ik pas volledig gerust en zeker zal zijn als mijn naasten gaan bevestigen dat ‘t goed en mooi is. 😅