13 Reacties

één maand geleden

Geen ervaring of tips want heb zelf ook nog geen gekocht maar ik zie zoveel verschillende prijzen 😅 vind het heel lastig om te achterhalen wat een goede keuze is

één maand geleden

Reactie op JamsFamily

Geen ervaring of tips want heb zelf ook nog geen gekocht maar ik zie zoveel ...
Ja vind ik dus ook… ik veronderstel dat ik met maxicosi wel altijd goed zit maar toch 😂

één maand geleden

Reactie op Lenka.dl

Ja vind ik dus ook… ik veronderstel dat ik met maxicosi wel altijd goed zit ...
Ja denk ik ook wel maar vraag me dan af waarom ene van €140 beter is dan ene van €80 ...

één maand geleden

Reactie op JamsFamily

Ja denk ik ook wel maar vraag me dan af waarom ene van €140 beter is dan en ...
Ik denk vooral op vlak van stevigheid dit heel verschillend is en comfort op vlak van het matrasje

één maand geleden

Wij zijn voor die van chicco gegaan. Woude ook eerst die van maxi cosi nemen maar op de website zelf vond ik heel veel reviews dat deze niet volledig waterpas staat. Daarom toch voor een andere gekozen (weet wel niet of dit hetzelfde model is)

één maand geleden

Wij hebben de lichte variant besteld en zijn echt wel erg tevreden! Staat heel stevig en er zit een lekker matrasje bij 👌🏼 Hij staat nog steeds in korting dus toch wel een goede tip 🙈

één maand geleden

Reactie op Lenka.dl

Wij hebben de lichte variant besteld en zijn echt wel erg tevreden! Staat h ...
Jullie kat 😍 zalig, precies king of queen of the bedroom

één maand geleden

Reactie op JamsFamily

Jullie kat 😍 zalig, precies king of queen of the bedroom
Hahaha ja ze is altijd overal aanwezig waar ik ben 😂

één maand geleden

Reactie op Lenka.dl

Wij hebben de lichte variant besteld en zijn echt wel erg tevreden! Staat h ...
Oh zo lieeeeef! Welke merk is dat exact, omdat je zei dat je ook lichte variant hebt genomen ☺️ Ik ga dat ook nemen denk ik 🥰

één maand geleden

Reactie op M.N.

Oh zo lieeeeef! Welke merk is dat exact, omdat je zei dat je ook lichte var ...
Die dat hierboven staat maxi cosi iora in de kleur Beyond Grey. Hij staat nu op bol weer voor €149 ipv €199

één maand geleden

Ik verkoop deze. Je kunt het op vinted vinden

één maand geleden

Ik volg even! Ben ook op zoek

één maand geleden

Reactie op Célinex

Wij zijn voor die van chicco gegaan. Woude ook eerst die van maxi cosi neme ...
Klopt! Heb ook gelezen dat er veel zijn die zeggen dat de co-sleeper bij hen scheef zou staan, waardoor de baby naar een bepaalde kant rolde. Wij gaan wss om die reden ook voor de chicco next to me gaan